Spring naar bijdragen

Jeep Weekend Weeze (Duitsland) 13 Juni T/m 15 Juni


wimvan hezik
 Share

Recommended Posts

Nog even de xj in elkaar schroeven. Dus met een slag om de arm, aanwezig met de dochters. Heb er wel zin in, eerste evenement sinds de laatste ejj.

 

 

Opschieten Ogak.... het is bijna zover :whistle:

 

Wij gaan er ook bij zijn komend weekend :D

bewerkt door darkwolf
Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn met 4 Jeeps (Genemuiden/Hasselt/Zwolle/Elburg). Het wordt mooi zonnig weer met misschien een spatje op zaterdag. Volgens mij is het terrein behoorlijk nat ivm de overvloedige regenval van afgelopen weekend. Weeze is betrekkelijk dichtbij en we kunnen onze Hollandse jongens zien spelen/winnen tegen de Spanjaarden. Dus daarvoor hoeven jullie niet thuis te blijven. Een paar weekjes daarna de 30 Years anniversary 1984-2014 European Jeepersjamboree in Bouillon/Sedan. Weeze wordt een opwarmetje... twee weekjes bijkomen/herstellen en dan weer een volle week Jeepen... Hoppa. Mooie vooruitzichten... we hebben er ontzettend veel zin in. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel plezier iedereen!

Maak er een mooi evenementje van... Hopelijk tot een volgende x  :bye1: .

Ja dank je dat moet wel lukken , Het weer zit ook mee.

Auto maar open gegooid nog alles even checken dan kan ik richting Weeze

Albert jij ook bedankt

Groetjes Wim

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een topweekend gehad, met Willem en consorten de heenreis gemaakt wat al een hele belevenis was voor mijn zoon. Dan de eerste avond verkennen met Willem waarbij we besloten die lastige uitlaat weg te halen. Zat alleen maar in de weg :P dus de rest van het weekend zonder gereden. De vrouwen met de soeb kregen pech waar we ook nog mee bezig zijn geweest tussendoor maar was ter plekke niet op te lossen. Toen Mochten wij ervaren wat we al gehoord hadden, de saamhorigheid en behulpzaamheid van iedereen. Chantal, Otto, Herman en de anderen waar ik de naam niet van weet, heel heel hartelijk bedankt voor alle hulp en geruststellende woorden naar ons toe waardoor alles op zijn pootjes kwam :worshippy: . De soeb is ook nog zelf naar huis gereden, volgens de ANWB man de kleppendekselpakking waardoor de bougies in de olie komen en doorslaan. Dus valt mee :D . Echt top zoals alles geregeld is. Veel geleerd van de mannen en nu gaan we eerst nog maar een paar aanpassingen doen die er nog niet van gekomen waren. Het was voor ons zeer zeker een leerzaam en gezellig weekend en het terrein was zoals mijn zoon zegt echt gaaf. Tot de volgende meeting allemaal. Groeten uit Elburg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was inderdaad een enorm geslaagd weekend. Samen met Ron123, Ron nog bedankt, een blauwerijder door t terrein geloodst. Wat een entousiasme van deze mannen met hun zonen. Alleen daardoor was mijn weekend al geslaagd. @Brandend zand: graag gedaan, ben blij dat ik helpen kon en dat er uiteindelijk een centralist bij de WW was die geen moeilijke vragen stelde.

Groet,

Herman

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was inderdaad een enorm geslaagd weekend. Samen met Ron123, Ron nog bedankt, een blauwerijder door t terrein geloodst. Wat een entousiasme van deze mannen met hun zonen. Alleen daardoor was mijn weekend al geslaagd. @Brandend zand: graag gedaan, ben blij dat ik helpen kon en dat er uiteindelijk een centralist bij de WW was die geen moeilijke vragen stelde.

Groet,

Herman

 

Wij vonden het ook een zeer geslaagde dag! Na tijden weer begonnen met het jeep rijden, nu met onze Wrangler inderdaad ook de rode terreintjes opzoeken.

Enorm veel geleerd van Herman en Ron, zeer bedankt mannen! Voor herhaling vatbaar  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij vonden het ook een zeer geslaagde dag! Na tijden weer begonnen met het jeep rijden, nu met onze Wrangler inderdaad ook de rode terreintjes opzoeken.

Enorm veel geleerd van Herman en Ron, zeer bedankt mannen! Voor herhaling vatbaar  :D

Ook voor mij was het een zeer geslaagd weekend. Vrijdag na het werk daar nog even een cola-tje gedronken en direkt door gereden naar Weeze. De nachtrit was bijzonder, zo in een lange rij door nog onbekend terrein. Zaterdag erg genoten van het enthousiasme van DeGrootJeepers en het leuke terrein. Ondanks de inschrijving voor blauw hebben wij en zij ook nog wat rood gereden. Jammer dat jullie er 's avonds niet bij konden zijn. Na de bbq was er rond de vuurkorf te genieten van live gitaarmuziek ondersteund door het gezang van huskeys ;-). Moest eerst nog wel even i.s.m Zwerfster een kruisje van de achteraandrijfas vervangen. Deze had het op de terugweg van het tankstation begeven.

Zondag nog even de voorremmen ontlucht en weer lekker het terrein in geweest. 'S middags tentje ingepakt, de club nog even geholpen met het opruimen van de vlaggen en spandoeken en weer naar huis.

Al met al een weekend om met veel plezier aan terug te denken.

Graag gedaan en bedankt

Ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begrijp uit alle reacties dat de meeste het iig goed naar hun zin hebben gehad, goed om te horen !!

 

Dit was een beste vuurdoop voor mij als ........organisator.

 

Allemaal bedankt voor de positieve reacties en hopelijk tot ziens in Luxemburg of een volgend JCN event.

 

 

Wil bij deze ook alle Marshals, Helpers, Monteurs, Sleepdiensten, Inschrijving en mede Bestuursleden hierbij bedanken voor alle hulp !!

(Plus Rick van GP Service uit Son en Breughel voor hun service betreft de ATF +4 olie en het verruimen van hun openingstijden.) 

 

 

Groet Roo en .........idd op naar de EJJ 2014  B)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...