Spring naar bijdragen

Jeep Yj: Np231 Tussenbak Met Sye Kit / Slip Yoke Eliminator


C h r s t p h
 Share

Recommended Posts

Bij deze verkoop ik een goede NP231 tussenbak met een SYE  (slip yoke eliminator) kit. Dit maakt dat de achter aandrijfas vast verbonden is. Ideaal als je je wrangler verhoogd hebt en de hoek van de aandrijflijn te groot is geworden. Dan schuift de standaard as bijna van de uitgaande as. Verder worden ook de trillingen fel verminderd omdat de connectie een dikke 10cm eerder is, de as langer wordt en de hoeken kleiner...

 

Deze komt van een Jeep wrangler YJ 2.5L af.

Voor de np231 + SYE vraag ik 200Euro

 

Verder heb ik ook nog een goede telescopische aandrijfas met de kruismaat van een Wrangler. De as kan zelf op maat gemaakt worden (Deze is ruim lang genoeg)

Als je deze er bij wil, komt het geheel op 250Euro

 

Op te halen in Belgie-Limburg-As (dicht bij Genk en 20km van Weert en Maastricht) Na overleg evt. ook op te halen in Leuven (BE).

Kan naar BE & NL verzonden worden voor 50euro extra

Nog vragen? Bel of mail gerust!

post-2147-0-61295600-1400434729_thumb.jp

post-2147-0-98221900-1400434752_thumb.jp

post-2147-0-73544300-1400434764_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welke CV denk je dan wel dat zal passen? Ik ken er alvast geen...

Doe niet zo uit de hoogte en staaf u antwoord...

kruisjes passen niet, lengte, ... ???

 

Ik heb onder mijn Jeep dezelfde kit met een CV as. Hierdoor vind ik het super belachelijk om mijn waar af te keuren.

Denk gewoon de volgende keer na voor ge iets typt, hierdoor verlies ik een klant door u bange/onjuiste reactie. Hij kon een NP231 + SYE hebben voor 200

bewerkt door C h r s t p h
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe niet zo uit de hoogte en staaf u antwoord...

kruisjes passen niet, lengte, ... ???

 

Ik heb onder mijn Jeep dezelfde kit met een CV as. Hierdoor vind ik het super belachelijk om mijn waar af te keuren.

Denk gewoon de volgende keer na voor ge iets typt, hierdoor verlies ik een klant door u bange/onjuiste reactie. Hij kon een NP231 + SYE hebben voor 200

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...