Spring naar bijdragen

Hoofdrem Cilinder Lek Welk Type


Recommended Posts

heb m'n hoofdrem cilinder lek zijn daar losse rubbers of ringen voor te krijgen bij de locale auto onderdelen shop of is t weer lastg te verkrijgen ?

 

en hoe kun je zien welk type je hebt deze ziet er redelijk nieuw uit dus wss al eens een andere op gekomen. 

 

 

zit op een cj7 4.2 6 cilinder automaat.

bewerkt door Marco's cj7
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

@bdepenbrock Met alle respect, maar als je op een forum moet vragen hoe je een hoofdremcilinder moet vervangen kun je er maar beter vanaf blijven. Er zijn componenten aan je auto waar teveel vanaf hangt om te (ver)prutsen.

bewerkt door Ours alpin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Ours Alpin : jij bent geboren met die kennis?

 

Voor alles is er een eerste keer, als je de werkwijze correct volgt en het nadien dubbel controleert, waarom zou je zoiets niet mogen doen?

Toen twee jaar terug naar de jamboree ging vertrekken bleef een remklauw hangen. Na het werk in de zaak heb ik die snachts gedemonteerd (ook plunjer) gereinigd en gemonteerd. Was eerste keer, nog nooit een remklauw van dichtbij gezien en toch in

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@wimbo: ik heb wel een heel goede leermeester gehad die me het sleutelen in de praktijk leerde. Natuurlijk kan een handige leek ook heel veel (leren). Mij gaat het erom dat soms uit de vraagstelling (b)lijkt dat iemand zelfs basiskennis mist. In dat geval lijkt het me beter om nog maar even van zaken af te blijven die direct met de veiligheid te maken hebben. That's all. Verder wil ik iedereen aanmoedigen om zo veel mogelijk zelf te sleutelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...