Spring naar bijdragen

Airco Pomp Verwijderen


Recommended Posts

goedenavond,

 

1.wil mijn airco pomp verwijderen uit mijn xj 1989 om deze om te bouwen naar trail/speel auto.

hoe en wat voor riem moet ik er dan opzetten als de poeli van de pomp weg valt.

 

2. en wil me radiator verplaatsen maar hoe los ik dan de koeling van mijn versnellingsbak op?

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Uit pure nieuwsgierigheid: waarom wil je je radiator verplaatsen? En waar naar toe?

 

Transmissie olie coolers zijn inderdaad apart in te bouwen.  De cooler in je radiator is soewieso ondermaats, zeker als je er mee off-road will gaan (lage snelheid, meer strain op transmissie en motor, minder luchtflow langs je radiator etc). De XJ kwam vroeger met een optional "towing pack", wat inhield dat er een aparte transmissie olie cooler (o.a.) werd gemonteerd die je kan zien zitten v

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Dat gaat hem niet worden om een kleinere snaar te bestellen , de loop komt dan nl. niet uit.

 

Er zijn beugels met een wiel die pomp vervangen.

 

De beugels heb ik liggen 30,-- (used) , wieltjes zijn altijd verrot , maar heb  nieuwe 79,--

 

Maar waarom zou je de pomp weghalen , is juist makkelijk om als lucht-compressor te gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...