Spring naar bijdragen

Kickdown Schakelt Niet Meer Omhoog


Tynka
 Share

Recommended Posts

Ik heb mijn Haynes er snel even op nageslagen, misschien heb je hier wat aan. Quote: "connect the positieve probe to the center terminal and the negative probe to the ground terminal (black wire)." "With the ignition On, slowly move the throttle lever until its wide open and observe the reading on the meter. With the throttle fully closed it should read greater than 200 millivolts. With the throttle fully open, it should be a little less than 4.8 volts. If the voltage readings are incorrect, replace the TPS"

 

Anders moet je even kijken of iemand met meer ervaring wat weet hier op het forum. 

bewerkt door Adebisi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan werkt de kickdown dus wel goed, maar hij schakelt bij volgas in kickdown niet op omdat het toerental dat daarvoor nodig is niet wordt bereikt.

Als je wat gas terug neemt kom je uit de 'kikdown-modus' en schakelt-ie wel op.

 

Probleem zit dus niet in de kickdown, zelfs niet in de bak maar in de afstelling van je motor. Deze komt niet op toeren en levert geen vemogen.

Richt je daar maar op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat gevoel had ik eerst ook, dat het aan de motor lag. Maar er werd mij ingefluisterd dat het aan de bak lag. Vandaar dat ik daarop verder ging. Maar wat zou dan dat plotse vermogenverlies kunnen verklaren? En een stijging in verbruik.. Maar wat mij het meest opvalt is dat hij meer vermogen verliest naarmate de motor opwarmt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...