Spring naar bijdragen

3.7 V6 Wk Grands/commanders Op M'plaats: Zijn Ze 2X4 Of 4X4 ?


Recommended Posts

Ik zie op marktplaats vaak 3.7 v6 wk grands te koop staan, en soms ook 3.7 commanders.Zijn dat 4x4 auto's of achterwiel aangedreven ?

 

http://www.marktplaats.nl/z.html?query=grand+cherokee+3.7&categoryId=91&postcode=&distance=0

 

 

Nou heb ik gelezen dat ze ook wel eens met achterwielaandrijving zijn geleverd, nu is mijn vraag, 

 

HOE herken ik een 2x4, simpelweg als ie geen low gearing heeft ? of hebben de 3.7's gewoon permanent 4x4 zonder low gearing en zijn ze dus allemaal 4x4 ? 

 

Weten jullie dat toevallig ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet zeker of de WK's en Commanders ooit nieuw in NL geleverd zijn met de 3,7L. Volgens mij niet. De auto's in jouw linkje zijn iig allemaal Amerikaanse imports, te herkennen aan de achterlichten (1 witte streep, Europese uitvoeringen hebben er 2). Verder zijn de 3,7L's iets aan de zwakke kant voor de zware Commanders en WK's.

Deze auto's zijn geleverd in de VS als 4x2. Deze hebben geen tussenbak, en je hebt dus gewoon geen schakelaar om op te schakelen naar 4x4. 4x4 was wel een optie geloof ik, maar het zijn dus allemaal de goedkopere versies van deze modellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...