Spring naar bijdragen

Goede Service Met Mn Bumpers/foto


billy
 Share

Recommended Posts

hoi ik moet even wat delen en bij voorbaat wil ik zeggen dat ik er geen voordeeltjes mee heb of er aan verdien!! :)

 

ik heb een JK waarvan de bumpers van de firma engaga komen die zijn van optische erg mooi (vond ik) maar nu na 1,5 jaar roest begint te verschijnen

was ik niet blij omdat die dingen niet bepaald goedkoop zijn.... :no::frusty:  dus heb ik met de firma gebeld en ze de situatie uitgelegd. met heeft direct medegedeeld dat t een mis productie was van t begin en wouden hiervoor een oplossing (stond even met mn mond open dat dit zo makkelijk ging had me op t ergste voorbereid).

a ik mocht de bumpers terug sturen en ze werden op nieuw behandelt
b ik kreeg een vergoeding om ze zelf te laten behandelen.

c ik mocht een product uitzoeken.

voor dat laatst ben ik gegaan wat t versturen duurde me te lang en die dingen er afhalen behandelen ect heb ik nog geen zin in... :no:

ik heb een onder bodem beschermplaat beslist die hoorde bij de bumper die ik had en vond die ook wel cool... dat was door Engaga oke en om t verhaal compleet te maken hebben ze me ook nieuwe schroeven geven voor de montage van de (evt) bewerkte bumpers.

 

vaak hoor je verhalen over gekocht en service tot aan de deur maar omdat die jongens dat zo netjes hadden geregeld en daarbij vriendelijk zijn wou ik ze even in t zonnetje zetten en bedanken via t forum waar misschien ander er ook wat aan hebben.

 

dus Herrn Dennig van www.engage4x4.com bedankt voor je goede service ook hier in Holland hebben we goede bedrijven met na zorg maar over de grens zeker ook :thumbsup:  we kunnen allen beter voedballen hier :D

post-1156-0-38928400-1394785496_thumb.jp

post-1156-0-49911100-1394785670_thumb.jp

bewerkt door billy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dat je bumpers nog steeds roesten maakt nu niks meer uit?

 Roest valt zeker niet meer op door de nieuwe bodembeschermplaat. B)

 

Mijn vrouw had ook zo iets dergelijks. Ze had een neuscorrectie laten doen en d'r neus begon te zakken na ruim 1 jaar. Ze werd toen boos en toen boden ze haar als compensatie 2 nieuwe bumpers aan in de maat dubbel D. Haar neus is nog steeds aan het zakken maar sinds haar 2 nieuwe bumpers heeft ze geen oog meer voor haar neus. Nu afwachten wanneer haar 2 bumpers beginnen te zakken. Misschien kan ik er dan mijn voordeel mee gaan doen. D'r kont wordt namelijk steeds groter ............. :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 Roest valt zeker niet meer op door de nieuwe bodembeschermplaat. B)

 

Mijn vrouw had ook zo iets dergelijks. Ze had een neuscorrectie laten doen en d'r neus begon te zakken na ruim 1 jaar. Ze werd toen boos en toen boden ze haar als compensatie 2 nieuwe bumpers aan in de maat dubbel D. Haar neus is nog steeds aan het zakken maar sinds haar 2 nieuwe bumpers heeft ze geen oog meer voor haar neus. Nu afwachten wanneer haar 2 bumpers beginnen te zakken. Misschien kan ik er dan mijn voordeel mee gaan doen. D'r kont wordt namelijk steeds groter ............. :whistle:

:D  :D  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...