Spring naar bijdragen

Jeep Renegade 2014


marco_pas
 Share

Recommended Posts

Vind het wel meevallen met de looks bets leuk, maar de eerste keer dat ik een (deel) foto van de voorkant zag dacht ik eigenlijk dat het een kleine Range Rover was. Vond ik ook van de nieuwe Cherokee, schurkt een beetje tegen de Evoque aan.

 

Als ie nu ook nog een beetje leuk offroad mee kan in de trail rated versie gewoon een leuk Jeepje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben wel benieuwd wat de prijsstelling wordt..... Het is nu een "Europeese" auto geworden, dat scheelt weer invoerrechten.

basis is de 500L en wordt gepositioneerd onder de Compass, dan moet de prijs ergens tussen 18.000 en 28.000 euries komen.....maar das een grove schatting :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

basis is de 500L en wordt gepositioneerd onder de Compass, dan moet de prijs ergens tussen 18.000 en 28.000 euries komen.....maar das een grove schatting :P

 

Telegraaf roept "onder de 30.000"

Vind ik nog een beste bak geld

http://www.telegraaf.nl/autovisie/autovisie_nieuws/22358730/__VIDEO_GENEVE_De_kleinste_Jeep_in_tijden__.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 months later...

Inmiddels heb ik er wat meer aan mogen ruiken, maar ik moet zeggen dat de renegade ten eerste veel groter is dan gedacht (volgens mij scheelt het weinig met een XJ)en ten tweede dat ik 'm toch stiekum steeds leuker ga vinden.... Sowieso meer dan de Cherokee. 

Meer mensen die dit toe durven geven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...