Jump to content
Sign in to follow this  
DEEF

Tekoop Wrangler 4.2 Aut.

Recommended Posts

http://www.mijnalbum.nl/Album=CGMGFP8T

TE KOOP ! 5000 eur . Wrangler YJ automaat 10-6-1989 4.2 liter 90.000 miles opties/aanpasingen: 2 inch bodylift , 2,5 inch verenlift (Rancho met opblaas systeem van uitbinnen te regelen , rvs Borla spruitstuk + uitlaat , lier , 27mc bakkie , aangepaste achteras (vooras ligt klaar) , zeer goede 33inch modder BFGR banden met binnenband , dubb. Weeber carburateur ... net alle olies ververst , achteras heeft geheel nieuwe remmerij .

minpuntjes : de achter as (aandrijf as) is een andere overbrenging dan de voor as , ik heb de vooras klaarliggen maar geen zin om hem te monteren , ging het terrein niet in ,dus ik kan er gewoon mee op de straat rijden .

ander minpunt is dat de krukas kering beetje olie lekt .... ik rijd er persoonlijk al zon 5 jaar mee rond maar sommigen vinden het een probleem .... ik heb trouwens wel die pakking liggen ... 

Jeep is goed .. ik rijd er dagelijks mee .. nog vragen 0638500690

oja , ik ben opzoek naar een goed bestel autootje (geen busje) ,of station ... als je misschien iets anders wilt inruilen kan je mij ook altijd een PM geven .

mvgr. Dave

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...