Spring naar bijdragen

Banden 35" Met 37" Ruilen?


filmen
 Share

Recommended Posts

iemand die zijn 37" banden te groot vind en wil ruilen met mijn 35" banden toevallig?

 

mag met velgen of zonder velgen

 

ik heb dus een JK en heb 5stuks velgen: soft 8 hole 9x17  en banden: cooper STT 35x12,5R17

 

deze vallen voor mij wat klein uit dus ik wil naar een 37er gaan ik zoek dus terug cooper STT of BF goodrich KM2

 

banden zijn nog zeer goed en liggen er nog niet heel lang op dus geen versleten banden aanbieden.

 

laat maar horen wat u heeft en ik bekijk het wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Filmen,

 

Ik weet dat "Maurice Coolen" een x-aantal maanden terug dit wilde, van 37" terug naar 35".

Maar ik denk dat je te laat bent. Je kunt hem altijd een PM sturen.

Gewoon proberen, misschien heeft hij de 37ers nog liggen. Zijn bijna nieuwe BF Mud's (meen ik) dit is toch KM2?.

Zet er maar in dat je het van mij hebt. (Roo v/d JCN)

 

Ben zelf van 33 naar 35ers gegaan, met waarschijnlijk dezelfde velgen. (JK 2drs.)

 

Succes en groet Roo  B)

bewerkt door Roo4JK
Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://www.jpegmini.com/widget/146dbcab-e7ff-4af2-8a27-c64b9e4ea978

 

Hoi Filmen,

 

Ik weet dat "Maurice Coolen" een x-aantal maanden terug dit wilde, van 37" terug naar 35".

Maar ik denk dat je te laat bent. Je kunt hem altijd een PM sturen.

Gewoon proberen, misschien heeft hij de 37ers nog liggen. Zijn bijna nieuwe BF Mud's (meen ik) dit is toch KM2?.

Zet er maar in dat je het van mij hebt. (Roo v/d JCN)

 

Ben zelf van 33 naar 35ers gegaan, met waarschijnlijk dezelfde velgen. (JK 2drs.)

 

Succes en groet Roo  B)

die had een TJ he? zo ja dan heeft die volgens mij zijn wagen verkocht met de wielen er op  en de persoon dat hem heeft overgekocht is ook een belg en vond ze ook wat te groot en wou ze misschien wegdoen maar wist het nog niet goed die gaat er eerst eens over nadenken.

 

ik heb een 4deurs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

terrein doe ik regelmatig  en ik hoop dat ik geen problemen krijg :)  en ge moet natuurlijk altijd zien wat ge doet, ge kunt eens proberen en als het niet lukt stopt ge he  en niet beginnen gas geven en een aanloop nemen enz.

 

en heb op veel amerikaanse forums gelezen dat een 37er gaat zonder problemen. ik ga wel ander steekassen steken dat wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...