Spring naar bijdragen

Rocky Mountains 2014


The Kick
 Share

Recommended Posts

In mijn postje -Rocky Mountains 2013- schreef ik al dat de trip van 6 weken van vorig jaar door de Rockies te kort bleek te zijn.

Toen was het helaas niet mogelijk om daar langer te blijven, dus besloten om er dit jaar de 2e editie te gaan rijden.

Het wordt wederom een 6-weekse trip door de Noord Amerikaanse Rocky Mountains.

    


De route gaat hoofdzakelijk door gebieden die vorig jaar niet bezocht konden worden (zie ook de routekaart op de website):


Vanaf Salt Lake City via Payette National Forest naar de Hells Canyon. Dan verder naar het noorden, onder andere Kootenai National Forest en Glacier National Park. Vervolgens via Gallatin National Forest naar Red Lodge, om van daar nog een keer de Beartooth All American Road te gaan rijden. Daarna door de nationale parken van Yellowstone en Teton weer terug naar Salt Lake City. 

    

Vertrek is op 23 mei en terug op 7 juli, de vliegreis en camper zijn al geboekt.


Voor de camper is weer voor de C-30 gekozen, die met een lengte van ruim 9 meter de grootste uit het assortiment van Cruise America is.

Eigenlijk wat aan de grote kant, maar wel lekker de ruimte en van alle gemakken voorzien.


    


Ik ben nu bijna klaar met de routeboeken, voorzien van alle info die onderweg nodig kan zijn, en de routebestanden zullen dan weer in het navigatiesysteem gezet worden.


    

De voorbereidingen zijn al op www.onzemooiereizen.nl te vinden, waar ik straks ook weer de reisverslagen zal plaatsen.

    

we keep in touch ..... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
veel plezier hans!!

Volgend jaar weer? :-)

Hey Steven, plannen voor een volgende trip zijn er inderdaad al.

Optie om komende December en Januari naar de Rockies te gaan.

Vorige maand in de Zwitserse sneeuw geweest en wil dat ook wel eens in de Amerikaanse bergen beleven.

  

Maar ..... eerst maar eens in mei naar de States om daar weer zo'n 6 weken door de Rockies te toeren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...