Spring naar bijdragen

Jeep Academy Spaarnwoude, 23 Maart 2014


wimvan hezik
 Share

Recommended Posts

Lekker Olaf !! Zou Top geregeld zijn door Maasbach !!

 

Vraag even aan Edwin of je het diff. gelijk vol mag belasten als hij klaar is.

Bij mijn diff. verandering werd er geadviseerd, ze toch eerst 500km in te rijden voor dat hem zwaar ging belasten.

Ging toen natuurlijk om voor en achter.

Maar de keer toen die, net als jou kapot was, kon ik wel direct het terrein in.

Moest toen wel eerst 200km rijden voor ik er was en dit wisten ze...

Is nog best een werkje, ff een diff. revisie,.. Gelijk as-afsluiters erin?

 

Komt de Nekaf ook mee??

 

Hebben er weer zin in !! Groet Roo B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smaken verschillen, maar we zijn er best een 'beetje' trots op... 

Als extraatje bovenop ons evenement...

 

Een Primeur, de enige twee nieuwe Cherokees momenteel in Nederland, aanwezig bij de Academy !!

 

Wellicht gaan ze ook een proefrit maken door.......... de welbekende bagger van Spaarnwoude.  B)

post-6874-0-96458000-1395273945_thumb.jp

post-6874-0-37165500-1395274017_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10151907_10203562523886050_1187519126_n.

 

:wacko: :wacko:

 

Was een leuke dag! Mooi terrein, goed georganiseerd. Wat ik een beetje jammer vond is dat de terreinen niet altijd goed aangegeven waren, ben zo per ongeluk op de zwarte baan terecht gekomen en op de rode. Beide keren muurvast. Had ook ergens mijn truck nuts eraf gereden maar heb die gelukkig terug kunnen vinden :lol::D


Lunch was top geregeld door Auto Halan met na afloop een leuke goodie bag :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

 

Terugweg leek mijn voordiff te zingen bij het gasgeven, snel eens de olie vervangen :unsure::mellow:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha ha Masis, er hebben bij alle proeven bordjes gestaan met de kleuraanduiding. Maar er waren wat deelnemers die er een uitdaging in zagen om zoveel mogelijk bordjes en lintjes kapot te rijden (toegegeven, sommige proeven hadden we ook wat krap uitgezet...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was duidelijk te merken dat niet alles was voor gereden, sommige dingen waren te krap belint en de kleur aanduiding was wel erg optimistisch hier en daar.

Dat neemt niet weg dat het een prima dag was, de beste lunch ooit bij een Jeepevenement, schitterend weer en een goede opkomst!

Siert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was duidelijk te merken dat niet alles was voor gereden, sommige dingen waren te krap belint en de kleur aanduiding was wel erg optimistisch hier en daar. Dat neemt niet weg dat het een prima dag was, de beste lunch ooit bij een Jeepevenement, schitterend weer en een goede opkomst! Siert.

 

Ik heb je niet gezien gisteren Siert :no:

 

Ben benieuwd naar de foto's, er waren tientallen fotografen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was een gezellig dagje. Ook de anwb heeft weer een topdag gehad....ik denk dat de filmpjes van kaleplaat en vulture deze keer wat later komen ;)

 

Zoals te verwachten was werd de auto snel te heet. Maar de wegenwacht kwam snel en ze hebben gelijk maar effe de hele auto afgespoten ipv alleen de radiator. :-)  Ik was in een uurtje weer op weg.

Zie hier: https://plus.google.com/111428540337557356747/posts/YkdnL8pomGV

 

Groeten,

Andr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie inmiddels mega veel foto's, Top.

 

Chantal heeft er ook nog een berg liggen, maar wegens drukte hier wordt het iets later...

Moet zelf eerst de JK rijdend zien te krijgen voor het Drenthe Weekend.... was namelijk ook een ANWB klant, maar was wel al halverwege.. K*Tzooi.

 

Groet Roo  B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...