Spring naar bijdragen

Kent Iemand Deze Xj Op Marktplaats?


Martin_N
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Een bekende van mij heeft interesse in deze XJ:

 

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/jeep/m769264465-jeep-cherokee-4-0-i-aut-2001-zwart.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

 

Kent iemand deze auto wellicht? Zo ja dan hoor ik graag meer over de geschiedenis etc.

 

Tips / dingen om naar te kijken bij aanschaf van een XJ zijn ook welkom, dan kan ik dit aan hem doorgeven.

 

Groeten,

Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is echt een Sport. Een Limited heeft hout op het middenconsole en de deuren.

2001 is een raar jaar wat uitvoeringen betreft. Een beetje restjes opmaken denk ik.....
Ik heb zelf ook een 2001 sport, maar weer geen 60th anniversary. Deze werden alleen geleverd in zwart en zilver.

Hier de specs van de anniverary. -klik

 

 

Let even op de stoelverwarming, deze hebben het zelfde probleem als in de ZJ, dus kunnen wel eens niet werken.

Check even of er foutcodes aanwezig zijn met de bekende "contactsleutel truc".

 

Hier nog meer -klik-

 

Succes met de aankoop!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alleen zwart en zilver Ab? inderdaad een gevalletje restjes opmaken dan. De mijne is volgens kenteken wel een 60th anniversary edition.

2001 Sport, maar blauw, mistlampen, beige leer, two tone interieur, volgens mij wel die speciale velgen maar weer geen 60th anniversary badges.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...