Spring naar bijdragen

Voorstellen: Nieuwe Eigenaar Tj Uit 2002


Bleeker
 Share

Recommended Posts

Zelf wonende op Terschelling, dus eigenlijk is een 4x4 wel een must.

 

ivm met verkoop vorig auto voor strandrijden (altijd leuk om op Terschelling te wonen), eindelijk een Jeep TJ uit 2002 gekocht.

 

Is al lichtelijk onder handen genomen, dus verlopig is het alleen maar een kwestie van andere bumpers erop (en brandstof pomp vervangen, omdat die nu niet in 1x aanslaat).

 

Hoop veelvuldig van de kennis hier op het forum gebruik te kunnen maken om eventuele euvels op te lossen, of om de Jeep verder te modificeren.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom!

 

Wbt het niet gelijk starten; kijk eerst even of je nergens een lekkage hebt waardoor die druk verliest. Tank laten zakken en motor laten lopen. Bij mij bleek het de aansluiting te zijn op de filter/drukregelaar (zit op de pomp), o ringetje in de slang was kapot. Stukje leiding vervangen, maar heeft me wel heel wat uurtjes gekost tot ik dat gevonden had, en voor niks de pomp vervangen. Heb eventueel nog een goede pomp liggen, ik hoor het wel bij interesse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom!

 

Wbt het niet gelijk starten; kijk eerst even of je nergens een lekkage hebt waardoor die druk verliest. Tank laten zakken en motor laten lopen. Bij mij bleek het de aansluiting te zijn op de filter/drukregelaar (zit op de pomp), o ringetje in de slang was kapot. Stukje leiding vervangen, maar heeft me wel heel wat uurtjes gekost tot ik dat gevonden had, en voor niks de pomp vervangen. Heb eventueel nog een goede pomp liggen, ik hoor het wel bij interesse.

Bedankt Masis,

 

zal eerst wel even onder die auto kruipen, en inderdaad al die slangen nalopen. Die aansluiting op de filter/drukregelaar zit aan de buitenkant, neem ik aan. Maar ik had ook begrepen dat vanwege het aantal km (namelijk iets van bijna 90k mijl), het geen kwaad kan als je de tank eronder vandaan sloopt, de pomp ook maar gelijk te vervangen.

 

In elk geval bedankt voor de tip.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bleeker,

 

Heb het ook eens gehad, bleek gewoon het relais te zijn onder de motorkap in de zekeringskast.

Vast goedkoper als de hele pomp te vervangen.

 

Nico

Thanks..... Zal wel even op onderzoek uit gaan. Ik wacht nog wel even met het bestellen van de unit en dergelijke. Eerst maar even troubleshooten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...