Spring naar bijdragen

Radio


thezeeuw
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ligt eraan wat je er mee wilt berijken.

Als je kiest voor goed geluid (eventueel icm een versterker) zou ik absoluut voor een a-merk radio gaan (pioneer, alpine etc), alleen voor navigatie is een chinese wellicht ook goed, zoek wel eerst uit of je naderhand nog support hebt voor kaart updates / software updates

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haddik er toch bijna eentje gekocht, zie ik staan:

(Note:This unit  cannot support that the original car with digital amplifier!)

Contact met leverancier (hongkong) levert tot op heden niets op. Iemand enig idee wat hiermee bedoeld wordt? Volgens mij denk ik dat de radio dus geen digitale uitgang heeft. Of kan deze niet op de standaard speakers van mn 2004 limited?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat voor Cherokee heb je, een Limited? Die hebben namelijk ingebouwde versterkers links en rechts voor in de speakers, overige speakers lopen ook via deze versterkers. Toch maar even bij een Nederlandse verkoper informeren of dat kan? Geef www.caraudioexpert.nl anders even een belletje.

Dat laatste gaat om de stuurknoppen. Ik heb geen idee of dat bij een KJ via canbus gaat, of dat het gewoon ouderwets rechtstreeks naar de radio gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tsjonge, jonge, hoe ingewikkeld kan het worden: zie ik bij caraudioexpert staan

http://www.caraudioexpert.nl/a-116114/jeep-grand-cherokee/liberty/wrangler-radio-navigatie-multimedia/

is volgens mij dezelfde als uit mn 1e link helemaal bovenaan, 1e post, daar staat: 'Werkt volledig met originele stuurwielbediening en boordcomputer overname d.m.v. meegeleverde CANBUS aansluiting.'

kwam ik op ebay ook al eens tegen (stukkie naar beneden scrollen):

http://www.ebay.com/itm/Indash-Radio-DVD-GPS-Navigation-for-Jeep-Grand-Cherokee-Wrangler-Liberty-Dodge-/281240157896?_trksid=p2047675.l2557&ssPageName=STRK%3AMEWAX%3AIT&nma=true&si=%252BXk3f%252FfC7pUwgiE8CKkqWbKtIDY%253D&orig_cvip=true&rt=nc

is volgens mij exact dezelfde, en daar staat dan: 'This item only compatible with the car without steering wheel control function'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En daar werd ie al bezorgd! 5 dagen tijd vanuit hong kong. Maar belangrijker: aangenaam verrast hoe ie er uit ziet, en zeker ook hoe ie aanvoelt! Nu nog ff tijd vinden, want man, wat zitten er veel snoertjes en stekkertjes, enz bij... en natuurlijk de ontmanteling van de jeep...

iemand wellicht nog tips waar het beste de gps antenne te bevestigen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi man!

GPS antenne kun je het beste onder het afdekplaatje voor de voorruit plaatsen, waar ik laatst een uitleg over schreef over hoe je die kunt verwijderen. Een beetje aan de rechterkant heb je een 'gleuf' zitten, waar een grote dikke bout zit, als je hier een vierkant blokje piepschuim plaatst voor wat verhoging is dat de beste plek voor de GPS en eventueel TMC antenne. Ben benieuwd naar het systeem, maak je wat foto's voor hier? Wat was je totaal kwijt?

bewerkt door Masis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

fotos zal ik maken! Heb er een wifi-dongle, EUmaps en analoge tv-antenne bij besteld. Zijn nog veel meer leuke dingetjes op aan te sluiten maar die komen wel/niet/zijn onzinnig (vind ik dan) zoals (draadloze) achteruitrij camera, dashboardcamera, extra schermen, digitale tv, enz,enz...enniewee: ik was totaal, incl verzending 285 euro kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

best compleet allemaal. alle snoertjes zitten erbij. zelfs 2x usb (een witte en een grijze). geen idee waarom, want er zit slechts 1x usb aan de achterkant (en daar gaat de wifidongle op). ook snap ik de ipod aansluting/snoer niet: zit ook aan de achterkant. misschien op de een of andere manier het dashboardkastje in zien te werken...

TV-Antennesnoer heeft een 'bloot' rood en zwart draadje. lijkt me tbv stroom, dus actieve versterker oid. Beetje jammer: dit is het enige stukkie snoer wat niet is afgewerkt. Beschrijving/documentatie is minimaal en wat er is is in allerbelabberdst engels, maar alles wijst zichzelf...

 

post-9842-0-58678700-1391411250_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Wat een gehannes zeg...lijkt wel of er een vloek op rust...enniewee: ff positief beginnen: bijzonder aangenaam verrast door de geluiskwaliteit! Verder stuurwielcontrole: no way. Nog niet dan. Knop verlichting: pech, op 1tje na en die is rood wat ik ook instel...

grootste pret is de parrot: die wil ik er uiteraard uit hebben, maar die zit op bijzonder professioenele wijze met niet cooresponderende kleuren draden en bergen plakband daaromheen aan de oude radio verbonden met draden die ook nog es achter dashboardkast lopen....

...zucht...t mag gewoon niet...snik, snik...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je weet dat je het dashboardkastje er zo uit kunt halen? Eerst alles eruit halen (I know, i tried :P), kastje iets naar binnen drukken en de 2 zijkanten naar binnen duwen, en je kunt hem helemaal naar beneden klappen. Vervolgens naar rechts schuiven en naar je toe trekken, en hij is er uit.

Waarschijnlijk hebben ze daar de Parrot computer geplaatst, omdat daar wat ruimte voor is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoopte een beetje dat de parrot eea in de war bracht. Achter de klep de blauwe parrot-doos verwijderd, verder niets aan de warboel aan snoertje gedaan, maar helaas...resultaat hetzelfde: geen knopverlichting en geen stuurwielbediening...zou blauwe ding verwijderen niet genoeg zijn, en moet er nog wat aan draden worden doorverbonden/onderbroken??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...