Spring naar bijdragen

Zucht..... Chief Motor Revisie.....


Petrus
 Share

Recommended Posts

Ik weet niet hoor. Misschien is het een punt en dan is het meteen ook wel erg belangrijk.

Aan de andere kant, in de VS hebben ze het zo'n beetje altijd over dikke pk's en bijbehorende heftige nokkenassen, het zou toch ook best kunnen dat het voor ons helemaal niet relevant is. Baat het niet dan schaadt het niet is hier misschien het beste inzicht.

Voor mij wel lastig want ik tap liefst zoveel mogelijk uit hetzelfde vaatje en heb hier twee 60L vaten staan waar de Jeep ook uit drinkt....

Ik zag gisteren nog een mooi voorbeeld op YouT waar men een dikke oude Cadillacmotor op de bank heeft staan en er dan bij 2500 toeren of zo in één klap een sloot nitro bijgooien! Die motor proest er van schrik met een klap 700Nm uit, maar daar is wat zink hier en daar misschien wel op zijn plaats ja.

Geen idee of jullie zoiets ook leuk vinden maar ik zoek m even terug. 

Wow, dat is een mooi effect....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er een tijd terug veel mee bezig geweest. Google maar eens rond over dit onderwerp, veel te vinden waarom het in oudere motoren wel verstandig is om

een hoger zink aandeel te hebben in de olie. Er zijn additieves om toe te voegen dus je kan gewoon de olie gebruiken die je nu hebt. 😀

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...