Prenter Posted November 16, 2013 Report Share Posted November 16, 2013 Hallo Kan iemand mij vertellen wat de kabel / leiding is die aan de bovenkant van het diff op een D30 zit en wat het doet. ik zie niet wat het doet of waar hij voor is en ook wordt ik van het Haynes boek niet veel wijzer. alvast bedankt Gr. Per Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeePee Posted November 16, 2013 Report Share Posted November 16, 2013 Hallo Kan iemand mij vertellen wat de kabel / leiding is die aan de bovenkant van het diff op een D30 zit en wat het doet. ik zie niet wat het doet of waar hij voor is en ook wordt ik van het Haynes boek niet veel wijzer. alvast bedankt Gr. Per ontluchting Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prenter Posted November 17, 2013 Author Report Share Posted November 17, 2013 ontluchting oke , weten we dat ook weer Bedankt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts