Spring naar bijdragen

17" Zwarte Velg Met Cooper Discoverer Stt 35 (Nieuw) Jk


JGJ Nijland
 Share

Recommended Posts

Heb verhoogde JK met prachtige matzwart gepoedercoate velgen. 

Wil weer terug naar standaardhoogte dus zoek iemand die 17" velgen met banden met asfaltprofiel wil ruilen tegen deze fraaie nieuwe banden.

We kunnen evt inclusief velgen ruilen.

Ook schokbrekers en veren kunnen we desgewenst ruilen.

post-15164-0-06956900-1383828577_thumb.j

post-15164-0-32086900-1383828656_thumb.j

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Interessant! Ik heb me voorgenomen om als mijn huidige 'af fabriek' banden op zijn, ze te vervangen door wat grotere banden, met wellicht ook een kleine verhoging. Dan zit je toch wat minder snel vast op heuveltjes rond parkeerplaatsen. Een ruil zou dat vervroegen.

 

Mag ik je vragen waarom je ontevreden bent over de grotere banden en weer terug wil naar de standaardlevering?

 

post-12890-0-71274600-1383949046_thumb.j

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Interessant! Ik heb me voorgenomen om als mijn huidige 'af fabriek' banden op zijn, ze te vervangen door wat grotere banden, met wellicht ook een kleine verhoging. Dan zit je toch wat minder snel vast op heuveltjes rond parkeerplaatsen. Een ruil zou dat vervroegen.

 

Mag ik je vragen waarom je ontevreden bent over de grotere banden en weer terug wil naar de standaardlevering?

Dag Emiel,

 

Ik heb de banden ondertussen weten te ruilen maar ik kan niet intdekken hoe ik een Topic sluit of inactief maak. Reden waarim ik terug wou naar standaard zit met name in de rijkwaliteiten op asfalt. De hoge wang van de grote band maakte dat deze een t

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb standaard Jk Sahara velgen maar zijn 18inch en evt spoorverbreders.

Banden niet zoveel profiel meer wil evt bijbetalen. 

Dag JCN

 

Ik heb de banden ondertussen weten te ruilen maar ik kan niet intdekken hoe ik een Topic sluit of inactief maak. Excuus voor de late reactie!

 

grt

Joost

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...