Spring naar bijdragen

Jeep Academy Veldhoven 3 November 2013


wimvan hezik
 Share

Recommended Posts

jeepacademylogo.jpegJeepAcademy 3 november - Veldhoven

Op zondag 3 november zullen we weer te gast zijn in Veldhoven op de Landsard.


naamloos1.jpeg

 

Deze Academy zal bestaan uit ongeveer twintig proeven, die in het vochtige en beboste terrein zullen worden uitgestoken. 
Het terrein is afhankelijk van de weersomstandigheden middelzwaar tot zwaar te noemen, doch zoals altijd zijn ook de standaard jeeps van harte welkom. 
De deelnemers zullen in groepen van verschillend klasse (blauw / rood / zwart) worden ingedeeld, waarna zij als team met hun Jeep Club Marshal de proeven zullen nemen. 
 

Het programma voor de zondag is als volgt:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb het terrein dit weekend niet gezien maar heb gehoord dat het op het moment erg spectaculair is op de Landsard. Vorige week was de LRCH er:

 

http://www.flickr.com/photos/gvanderheijden/page1/

 

Gellukig heb ik a.s. zondag wel een winchbitch bij me :-) al weet ie dat zelf nog niet tot het moment dat we vastzitten :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb het terrein dit weekend niet gezien maar heb gehoord dat het op het moment erg spectaculair is op de Landsard. Vorige week was de LRCH er:

 

http://www.flickr.com/photos/gvanderheijden/page1/

 

Gellukig heb ik a.s. zondag wel een winchbitch bij me :-) al weet ie dat zelf nog niet tot het moment dat we vastzitten :-)

 

Zat het terrein niet bij jou in het roadbook? Zonde! Ik ben er zondag geweest en was best pittig, maar heb me er prima vermaakt :) Zou volgende keer op de Landsard wel graag mijn lier geinstalleerd hebben.....was goed van pas gekomen daar!

 

Ik ben er zondag niet bij. Nu 3 weekenden op rij met de Wrangler weg geweest waarvan afgelopen weekend dus ook nog even op de Landsard. Tijd voor wat andere bezigheden + een dagje onderhoud / goed schoonmaken want er piept het e.e.a.

 

Gr,

Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom net terug uit Veldhoven modderig terrein toch nog met 7 Marshals leuke proeven uit kunnen zetten voor 

zowel blauw rood en zwart.

Ook voor de blauwe rijders komen hier aan hun trekken leuke proeven.

Het is wel raadzaam om een paar laarzen of hoge schoenen mee te nemen.

Dan kan deze dag zeker niet meer kapot.

 

tot Morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...