Spring naar bijdragen

Getunede Chevy 350 Injectie


puppy
 Share

Recommended Posts

bij deze verkoop ik mijn motor,

het is een chevrolet 350 met vortec cilinderkoppen, edelbrock nokkenas, afi tbi injectie en hei ontsteking. er staan ook hedmann headers op en livewire bougiekabels. zeer snelle motor! 

kabelboom en ecu krijg je er ook bij, is een stand alone bekabeling dus maar 2 kabeltjes aansluiten en dan werkt die

alle aanbouwdelen zijn er ook bij

weg wegens inbouw ls motor

 

wat er ook bij is is een 700R4 automaat, me versterkte kevlar koppelingen, basket, shiftkit en versterkte vrijlopen, deze moet eens nagekeken worden maar is nog in garantie!is een 4x4 transmissie met adapter voor dana 300

 

 

alles is nog ingebouwd in mijn Jeep cj7

 

prijs voor alles, 1700 of goed bod

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...
bij deze verkoop ik mijn motor,
het is een chevrolet 350 met vortec cilinderkoppen, edelbrock nokkenas, afi tbi injectie en hei ontsteking. er staan ook hedmann headers op en livewire bougiekabels. zeer snelle motor! 
kabelboom en ecu krijg je er ook bij, is een stand alone bekabeling dus maar 2 kabeltjes aansluiten en dan werkt die
alle aanbouwdelen zijn er ook bij
weg wegens inbouw ls motor
 
wat er ook bij is is een 700R4 automaat, me versterkte kevlar koppelingen, basket, shiftkit en versterkte vrijlopen, deze moet eens nagekeken worden maar is nog in garantie!is een 4x4 transmissie met adapter voor dana 300
 
 
alles is nog ingebouwd in mijn Jeep cj7
 
prijs voor alles, 1700 of goed bod

nog steeds te koop? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nog vergeten, de adapter voor de dana 300 zit op de th350 nu, dus word niet mee verkocht. het aluminium gedeelte toch niet, de outputshaft van de 700r4 is nog altijd voor een dana 300. tenzij ik er een dodge motor in leg, hangt van de centen af die gegeven worden...

bewerkt door puppy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

nog vergeten, de adapter voor de dana 300 zit op de th350 nu, dus word niet mee verkocht. het aluminium gedeelte toch niet, de outputshaft van de 700r4 is nog altijd voor een dana 300. tenzij ik er een dodge motor in leg, hangt van de centen af die gegeven worden...

 

Ik heb interesse in de 700r4 bak maar past de adapter van een TH400 op de 700r4 automaat toevallig?

 

Is de bak 100% in orde dan want ik zet hem onder de auto pas als mijn jeepexpert hem heeft nagekeken en die expert ken jij ook.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

boutpatroon van th400 is anders aan de output. wat je nodig hebt is het aluminium gedeelte van advance adapters, dan past de dana 300 (outputshaft is dus al vervangen)

bak is nog niet nagekeken en ligt in de garage. maar uiteraard laat ik hem maken voor verkoop! en ik zal daar een bewijs van vragen.

 

over welke jeepexpert hebben wij het? :-)

bewerkt door puppy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

boutpatroon van th400 is anders aan de output. wat je nodig hebt is het aluminium gedeelte van advance adapters, dan past de dana 300 (outputshaft is dus al vervangen)

bak is nog niet nagekeken en ligt in de garage. maar uiteraard laat ik hem maken voor verkoop! en ik zal daar een bewijs van vragen.

 

over welke jeepexpert hebben wij het? :-)

 

Heb jij een foto van het boutpatroon van de 700r4? Ik wil er een atlas met clocking ring tegenaan plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Michel,als het voor jouwe CJ8 is zou ik de moeite maar besparen:uwe moter trekt die 700R4 direct door al zijn banden heen :ohmy:)   ik denk dan direct op zoek naar de 4L85e met manuel valve body...of direct een versterkte uitvoering :ohmy:)

 

Nee is niet voor het big block. De 700r komt achter een nieuw vortec blok te hangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...