Spring naar bijdragen

Grand Cherokee Wk Of Commander Lpg Inbouw Vraag


Recommended Posts

Beste Mensen. 

 

ik ben mij aan het orienteren om mijn gc ' 98 te vervangen door een WK grand of een Commander. Ik rijd veel dus is lpg inbouw noodzakelijk.

 

ik zie op internet dat bij een wk de lpg tank onder de auto wordt geinstalleerd, op de plaats van de reserve wiel. Probleem is dat ik vaak met mijn gezin langere stukken erop uit ga en eigenlijk graag een reserve wiel bij me wil hebben. 

ik kan me zo voorstellen dat de laadbak van de wk een dubbele bodem heeft en dat ik daar misschien dmv een custom aanpassing een reserve band kan leggen, en dat dan de laadvloer een stukje hoger wordt.

 

en hoe is dat bij een commander ?

 

Hebben jullie ervaring met lpg in een grand wk of een commander? wat zijn de opties voor lpg, ik wil graag mijn reservewiel behouden, en het liefst ook mijn benzine tank. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

]Bij mijn wk heb ik er die dubbele bodem eruit gehaald, omdat de hoogte onvoldoende was om de bench voor mijn hond mee te nemen.

Let wel, als je de originele hoogte wenst te behouden, je amper 8 cm ruimte hebt! Zal dus een smal wiel moeten worden.

Ik heb ook mijn zj 5.9 vervangen door de wk, maar dan nu de diesel...

Wiel binnen monteren zoals bij de zj, of of het dak kan ook een oplossing zijn, of, een diesel.

Suc6,

Geert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel merken monteren al niet eens meer een reservewiel, maar leveren een reparatiespuitbus en een klein compressortje mee. Misschien is dat een optie? DE dubbele bodem is inderdaad niet meer dan een cm of 8 diep en niet eens over de volle lengte en breedte, dus dat biedt niet veel extra ruimte.

bewerkt door Dutchtbi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...