Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Goede avond,

 

recent bezitter geworden van een WH uit 2006, inmiddels diverse US fora afgestruind naar modificaties (zo heb ik inmiddels de REC radio kleurstelling weten te wijzigen) en zie dat er een hoop aanwezig is om een Laredo op te vrolijken.

 

Persoonlijk vind ik de zwarte stootlijsten minder mooi, een zou ze graag wijzigen in chroom, net als de achtergreep op achterklep en de stootstrip in de achterbumper. Parkeersensoren zullen er ook inkomen en de dakdragers moeten worden aangeschaft. Momenteel geparkeerd bij de LPG inbouwer voor een inbouw met 102 ltr tank

 

Kortom als ik niet oppas gaat het allemaal erg prijzig worden. Ben dus zeer benieuwd of er tips zijn waar ik de gewenste chromen accessoires, dakdragers en parkeersensoren het best kan bestellen. Vanuit US of ander adres in NL/EU? Nog tips voor wat betreft modificaties?

 

Zal binnenkort een plaatje posten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik zie wat je allemaal wilt veranderen had je beter gelijk mijn Hemi limited kunnen kopen :D Kijk eens rond op www.rockauto.com die is over het algemeen niet zo duur. Ook zit er in Zeeland ergens een amerikanensloper die welicht een limited heeft staan waar je de nodige spullen vanaf kan halen (al weet die wel stevige prijjzen te rekenen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik zie wat je allemaal wilt veranderen had je beter gelijk mijn Hemi limited kunnen kopen :D Kijk eens rond op www.rockauto.com die is over het algemeen niet zo duur. Ook zit er in Zeeland ergens een amerikanensloper die welicht een limited heeft staan waar je de nodige spullen vanaf kan halen (al weet die wel stevige prijjzen te rekenen).

Rockauto was ik idd tegengekomen en de sierlijsten zijn besteld voor 308 euro in huis vs 600 hier via dealer. Spullen bij rockauto zijn zeker niet duur, in die 308 zit ook nog eens transport, btw en douanerechten verwerkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...