sickboy Geplaatst July 28, 2013 Rapporteren Share Geplaatst July 28, 2013 Dag allemaal ik ben bezig met de ombouw van de 4.2L naar de 4.0L Ho. ik heb een nieuwe waterpomp en een fin + thermos koppeling gekocht, zo dat die in de midden komt zo als de origineel Ho motoren in de yj. maar nu dat de airco word niet gebruikt , Het multi-riem is te lang, dus mijn vraag is, wat is het beste oplossing ? zo was het bij de xj Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EJG Geplaatst July 29, 2013 Rapporteren Share Geplaatst July 29, 2013 Of je plaats wel de airco pomp en je hebt gelijk onboard air. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sickboy Geplaatst July 29, 2013 Auteur Rapporteren Share Geplaatst July 29, 2013 Of je plaats wel de airco pomp en je hebt gelijk onboard air. ja dat had ik ook aan gedacht, heb jij daar een link voor ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EJG Geplaatst July 29, 2013 Rapporteren Share Geplaatst July 29, 2013 Google op on board air , met de combi auto en jeep Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sickboy Geplaatst July 29, 2013 Auteur Rapporteren Share Geplaatst July 29, 2013 Google op on board air , met de combi auto en jeep ja heb ik al gedaan, nu zit de compressor al gemonteerd, maar dat ging niet zo makkelijk, ik heb de bevestiging aan moeten passen zodat de puley niet het stuurkolom raakt, en zo zit het nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kenzo Geplaatst July 29, 2013 Rapporteren Share Geplaatst July 29, 2013 De YJ's zonder airco hebben zo'n vrijloop rol, heb die er toen opgezet bij mijn swap en toen paste de multiriem weer hier zie je hem links op de foto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sickboy Geplaatst July 29, 2013 Auteur Rapporteren Share Geplaatst July 29, 2013 Bedankt Maar deze dat jij aan geeft is toch niet de zelfde als mijn dacht ik, om dat de compressor zit onderin aan de bestuurderskant. Dicht bij de stuur rack zo als in de foto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kenzo Geplaatst July 29, 2013 Rapporteren Share Geplaatst July 29, 2013 Hmm, ik had een 4.0HO van een cherokee XJ, heb jij toch ook? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sickboy Geplaatst July 29, 2013 Auteur Rapporteren Share Geplaatst July 29, 2013 Ja dat klopt maar die van mij is uit england Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sickboy Geplaatst July 29, 2013 Auteur Rapporteren Share Geplaatst July 29, 2013 ik ga toch voor het on board air maar voorlopig laat ik het compressor als een idl staan. Bedankt heeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sickboy Geplaatst July 31, 2013 Auteur Rapporteren Share Geplaatst July 31, 2013 Ben ik er weer,nu blijkt het onderste waterslang van de radiateur loopt tegen aan het compressor,nu moet ik anders bedenken. dus nu kan ik de compressor en de pulley niet gebruiken jammer. ik heb wel vandag en tj gezien met bijna de zelfde multiriem combo als de xj, maar dan zonder het airco compressor en de pulley voor de fin van de xj combo. het enige probleem van de tj combo is dat deze een multiriem spanner heeft erste foto is hoe het is nu in mijn yj fout en de tweede foto is de multireim spanner van de tj Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sickboy Geplaatst July 31, 2013 Auteur Rapporteren Share Geplaatst July 31, 2013 Kan ik deze gebruiken maar zonder het multiriem spanner, 4de foto http://3d-pictures.feedio.net/jeep-4-0l-serpentine-belt-replacement-getahelmet-com/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sickboy Geplaatst August 1, 2013 Auteur Rapporteren Share Geplaatst August 1, 2013 Upje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sickboy Geplaatst August 14, 2013 Auteur Rapporteren Share Geplaatst August 14, 2013 heb ik eindelijk zelf op gelost, gewone de oude fin en puley afgeslepen, dan de oude multiriem op maat geknipt zo dat ik en nieuw op de juiste maat en dan deze mee naar een automateriaal zaak en eentje dat er past en gekocht. en nu kan ik de zelfde multiriem routing gebruiken,job done. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.