Spring naar bijdragen

Achteruit Versnelling Probleem


Bazzz
 Share

Recommended Posts

Hallo ....

 

Vraagje, ik krijg m'n YJ '87 opeens niet meer in de achteruit versnelling, met veel druk op de pook pakt ie even met een hoop "tandjes poetsen" en vervolgens schiet hij er meteen hard weer uit.

 

2000km geleden nieuwe platen drukgroep koppelings cilinder gekregen en geen problemen gehad tot nu.

Vloeistof reservoir zit helemaal vol en er lekt ook nergens olie.

 

Iemand een idee ?

 

Greetz,
Bas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Before shifting into Reverse, get into the habit of first doing a momentary shift into any forward gear, then you can shift into Reverse grind-free.

There's no need to let the clutch out, just shift into a forward gear like first gear and then move the gear shift right into Reverse.

There's no need to pause in the forward gear before shifting into Reverse. Shifting this way synchronizes Reverse and it won't grind.

This technique is useful for just about any manual transmission without a synchronized Reverse gear.

 

 

Voordat verschuiven naar Reverse, krijgen in de gewoonte van eerst doen van een kortstondige verschuiving in een voorwaartse versnelling,

dan kunt u verschuiven naar Reverse grind-free.

Er is geen noodzaak om de koppeling uit te laten, gewoon verschuiven naar een voorwaartse versnelling als eerste versnelling en verplaats de versnellingspook recht in Reverse.

Er is geen noodzaak om te pauzeren in de voorwaartse versnelling voordat verschuiven in Reverse. Verschuift deze manier synchroniseert Reverse en het zal niet te malen. Deze techniek is handig voor zowat elke handgeschakelde versnellingsbak zonder gesynchroniseerde achteruitversnelling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, ik kan echt geen lekkage vinden, reservoir blijft ook op niveau ...

als de motor uit is dan krijg ik hem er wel in (denk ik) het voelt alsof er geen weerstand is als ik hem weer uit de (achteruit) versnelling haal ....

 

GVD

 

Ik ga morgenvroeg samen met een monteur aan de slag ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...