Spring naar bijdragen

Tsjoemusky Stelt Zich Voor......


tsjoemusky
 Share

Recommended Posts

Goedemorgen mannen (naar ik aanneem dat hier het merendeel uit mannen bestaat),

 

Mijn naam is Pim, 49 jaar en woon in Uithoorn. Ben sinds mijn 18e, dus sinds mijn rijbewijs in bezit is, een ware auto fanaat. Heb 50 wagen gehad, maar nog nooit een Jeep of andere echte off-roader.

 

Mijn voorkeur was altijd snel, sneller en snelst, sportieve wagen en/of rally-achtige streetcars. Een willekeurig aantal van mijn vorige wagens. Een BMW M3, Subaru WRX-en in alle uitvoeringen (tot 400 echte pk,s), Golf R32, Lotus Elise etcetc

 

De laatste heb ik 7 maanden geleden verkocht omdat ik er te weinig gebruik van maakte. Voor het dagelijkse vervoer rijdt ik zakelijk een dieseltje. De snelle wagens waren voor de hobby/fun. Na 7 maanden steeds een lege garage te zien, en maar niet kunnen bedenken wat voor funcar ik nu wilde hebben heb ik besloten het roer drastisch om te gooien.

 

Geen snelle wagen meer........na zoveel jaar was ik daar een beetje klaar mee. Altijd al heb ik Jeeps ook ontzettend leuk gevonden, maar nooit

post-12161-0-89141700-1372488534_thumb.j

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...