Spring naar bijdragen

Welke Uitlaatcollector Voor 4.0 Die Niet Gaat Scheuren?


jeepertje
 Share

Recommended Posts

Hallo,

 

Wat zijn jullie ervaringen met uitlaatcollectoren voor de 4.0L motor, die dus gekend staat om de scheurende originele collectoren?

 

Mijn 2001 TJ op LPG heeft nog de originele collector zitten, is al eens gelast, en opnieuw voor 2/3 gescheurd aan cilinder 6.

 

Ik wil die gaan vervangen, en wil het ineens goed doen, maar zonder teveel te moeten betalen...

 

Er zijn zoveel soorten op de markt, zowel in "409 stainless steel", "T-304 aircraft-quality stainless steel", "Stainless steel", "Raw steel",... en van verschillende merken, Borla, AFE Power, Drake, JBA, Pace Setter, Rugged Ridge, ...

 

Prijzen varieren van een goeie $200 tot ruim 3x zoveel....

 

Uiterlijk speelt me geen rol, als ze maar niet gaan scheuren, meer vermogen is meegenomen.

 

Graag verneem ik jullie ervaringen,

 

Geert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb deze van Crown erop zitten, al 200k zonder problemen. Door de flexibele stukken naar de 1e en 6e cilinder komen er veel minder spanningen in het spruitstuk.

 

4883385_1338.jpg

Ook deze kan ik niet vinden voor het 2001 model, welke een Y-buis heeft, dus 2 aansluitingen nodig heeft in plaats van 1.

 

Alles is uiteraard aan te passen, maar bij ons op de keuring zien ze ook dit niet graag...

 

Geert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...