Spring naar bijdragen

F


Raven
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Is de beste man met zijn witte YJ nog thuis gebracht door de ANWB?

 

Wij stonden op hetzelfde kampeer-veld, had me nog ff willen voorstellen, is er niet echt van gekomen. Beetje druk bij onze eigen club, we waren ongeveer met 40 man. Veel reparaties moeten uitvoeren, ach ja, je weet wel hoe dat gaat....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannibal offroad? Jullie kampvuur zag er geweldig uit!

Leek net of er een soes in de fik stond. Hij stond er precies voor en de vlammen waren door de ruiten en boven het dak te zien :D

 

Eucalypta's Jeep ( die witte ) heeft waarschijnlijk kapotte koppelingsplaten en arriveert eind van de maand.

Hij is met de burgerbak thuis gekomen en een deel van zijn spullen zijn in Nick's aanhanger vervoerd.

 

Nick's ouders zijn met zijn Grand en een ambulance gekomen om zijn CJ met lekke koppakking op te halen.

Maandagochtend is hij met de Grand terug gekomen voor zijn aanhanger.

Als ik dan toch de schades aan het vertellen ben.
Joppie moest van tevoren al afhaken vanwege een kapotte knieschijf die vrijdagochtend geopereerd moest worden.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannibal offroad? Jullie kampvuur zag er geweldig uit!

Leek net of er een soes in de fik stond. Hij stond er precies voor en de vlammen waren door de ruiten en boven het dak te zien :D

 

 

Bedankt voor het compliment! Vuurtjes maken kunnen we wel!

We moesten ons wel een beetje inhouden ivm de kinderen (en de vrouwen) gezellig was het zeker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey, een Wifi-lier? werkt dat nog een beetje  :D

 

Helaas, het wireless signaal was te zwak.

Het lukte de Jeeps ook niet om me los te trekken. Als ik vast zit, dan doe ik het ook goed.

Uiteindelijk was een gemodificeerde G-klasse nodig om me los te trekken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

met tethering instellingen kan je van je mobiel een wifi hotspot maken en heb je altijd een sterk signaal 

 

Dat werkte helaas ook niet al te best! Ik had de hotspot bijna constant aan staan, maar ik denk dat mijn wireless lier niet compatible met de iPhone is lol

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...