Spring naar bijdragen

Gezocht 5 Banden 33X12.5X15


tsjoemusky
 Share

Recommended Posts

hey,

 

Ben nieuw hier. Zaterdag haal ik mijn Jeep Wrangler TJ 1998 op. Ik ga deze een beetje verbouwen en zoek onder andere een leuke set lichtmetalen wielen (Mickey Thompsons bijv.) met 35x12.5x15 banden.

Moet geen versleten zooi zijn........

 

dank!

Pim

bewerkt door tsjoemusky
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
hey,

 

Ben nieuw hier. Zaterdag haal ik mijn Jeep Wrangler TJ 1998 op. Ik ga deze een beetje verbouwen en zoek onder andere een leuke set lichtmetalen wielen (Mickey Thompsons bijv.) met 35x12.5x15 banden.

Moet geen versleten zooi zijn........

 

dank!

Pim

Na wat onderzoek heb ik besloten af te zien van de 35 ers. Ik zoek nu alleen banden, en dan in de maat 33x12.5x15.  Nieuwsgierig of iemand nog iets heeft liggen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ze niet voor je...

 

Maar wellicht een idee om tevens aan te geven welk soort profiel je zoekt?  All Terrain, Mud Terrain? Slick's ?  :whistle: 


Bedenk daarbij eerst wat je met je Jeep wilt..  MT's zien er absoluut het stoerst uit, zijn fantastisch in modder of klei, maar graven in zandgrond en grind nogal gemakkelijk. Ze zijn daarbij kwa weggedrag niet bijzonder en maken op asfalt over het algemeen een bak herrie.

 

AT's zijn wat algemener bruikbaar, maar laten het in modder en klei al snel afweten. Op de weg zijn ze veel prettiger dan MT's, maar kwa looks is het een wat grovere "winterband" natuurlijk.. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...