Spring naar bijdragen

Snorkel


Recommended Posts

post-6981-0-90446500-1370011700_thumb.jp

 

Kent iemand dit type snorkel? wordt op marktplaats aangeboden voor 200 euro.

 

Gezien de prijs zal dit wel een kloon zijn, maar waarvan? zou het airflow kunnen zijn?

 

De reden dat ik dit vraag is dat ik weet dat een airflow en volgens mij ook een safari op het facelift model passen zonder de ruitenwisservloeistoftank (3 x woordwaarde) te hoeven verplaatsen.

 

Gr

 

Dennis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede vraag!

Een klant heeft mij hier vorige week mee opgezadeld, is chinese imitatie van Safari, voor eerste serie Cherokee.

Ruitensproeier reservoir moet inderdaad weg, pasvorm is slecht, boormal kan je daardoor ook nauwelijks gebruiken. Gaten komen 2 cm naast die van de mal.

Voor een crosser of een handige knutselaar te doen, gaat wel tijd in zitten!

Mijn advies is verder zoeken naar een originele Safari van ARB.

Siert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allen bedankt voor de antwoorden.

 

Is die van 4x4sintannaland voor het nieuwe type? want ik wil dus eigenlijk niet het Ruitensproeier reservoir verplaatsen, ik vind het al vol genoeg onder de motorkap.

 

En die van jou Boris? en heb je daar dan ook een goede boormal bij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat weet ik eerlijk gezegd niet. Achter de linkerkoplamp komt de slang die aan het luchtfilterhuis komt omhoog, verder zit die slang achter het spatbord, maar uit de motorruimte, als je begrijpt wat ik bedoel. Het binnenscherm dien je los te halen, en je moet waar die slang omhoog komt ook een gat in het plaatwerk maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie alleen dat de safari snorkel voor type xj 84 t/m 94 beduidend minder kost als de safari snorkel voor model 95 t/m 01.

 

Is 379 euro tegenover 535 euro. Dat zal een reden hebben dat er een behoorlijk prijsverschil in zit.

De snorkel voor model 95-01 heeft iets meer onderdelen dan die van model 84-94: 

 

Foto 1: Model 95-01

Foto 2: Model 94-94

ss195hf_layout.jpg ss_1100_layout.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...