Spring naar bijdragen

Geen Oldtimer Verzekering Voor Wrangler


paulv
 Share

Recommended Posts

ik heb een jeep wrangler van 1986 met tot vorige maand een oldtimer verzekering van 350 ,- pj ( voll. casco 18.000 taxatie waarde)

nu heb ik van de verzekeraar te horen gekregen dat ze mij niet meer willen verzekeren omdat de jeep niet in de "onschatbare klassieker"staat..

absolute onzin natuurlijk, maar ja wat doe je er aan..

 

ik heb het halve land al rond gebeld maar alle verzekeraars houden dit boek aan als leidraad..

 

weten jullie nog een oplossing..  gaat me anders 850,- per jaar kosten..

plus 1500 euro per jaar wegenbelasting per jaar vanaf januari...

dus dat word 2350,- per jaar ipv  350,-

 

voel me aardig bestolen!!

 

groet paul

Milsbeek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb er ook al contact over gehad met Centraal Beheer Achmea, zij zeggen dat er daar druk overleg gaande is zo'n verzekering aan te gaan bieden. Deze is er nu dus niet, maar mogelijk per 2014 wel. En hopelijk vallen de Wranglers daar dan ook onder....

 

Centraal beheer sluit in zijn voorwaardes alle vormen van off-road uit, houd hier heel erg goed rekening mee. Zelfs een zand/gravel pad kan er al voor zorgen dat ze een eventuele claim afwijzen.

Voor mij was dit een reden dat ik zonder opzeg termijn bij ze weg mocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Centraal beheer sluit in zijn voorwaardes alle vormen van off-road uit, houd hier heel erg goed rekening mee. Zelfs een zand/gravel pad kan er al voor zorgen dat ze een eventuele claim afwijzen.

Voor mij was dit een reden dat ik zonder opzeg termijn bij ze weg mocht.

 

Bij de ANWB stond het niet in de voorwaarden, maar toen ik ernaar vroeg, kreeg ik een nieuwe polis toegestuurd waarin het specifiek uitgesloten werd, wat wel een reden was om direct op te kunnen zeggen.

 

Hoe krijg je dat voor elkaar als het in de voorwaarden uitgesloten wordt?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...