Spring naar bijdragen

Trekhaak Jeep Wagoneer / Cherikee Chief


samlwb
 Share

Recommended Posts

Hallo ,

ik heb een jeep cherokee chief die ongeveer  4 inch verhoogd is , en met 33 inch banden

dus een behoorlijk stuk hoger als normaal

Nu wil ik een trekhaak monteren heeft er iemand wellicht nog een trekhaak liggen voor een

wagoneer of een goed adres  ( tips ) waar ik terecht kan

vr gr jos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jos,

Daar is erg moeilijk aan te komen. :no:

Ik ben na veel zoeken terecht gekomen bij Cave Creek Custom Cars in Son en Breugel ( vanlaarhoven@scarlet.nl , tel. 06-55751670) Die heeft er misschien nog eentje liggen.

Succes,

Robert.

In de USA heb ik een adres voor je die ze zeker heeft, maar de verzendkosten......... :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jos,

Daar is erg moeilijk aan te komen. :no:

Ik ben na veel zoeken terecht gekomen bij Cave Creek Custom Cars in Son en Breugel ( vanlaarhoven@scarlet.nl , tel. 06-55751670) Die heeft er misschien nog eentje liggen.

Succes,

Robert.

In de USA heb ik een adres voor je die ze zeker heeft, maar de verzendkosten......... :wacko:

Bedankt voor de tip Robert ,

is voor mij in de buurt ga zeker informeren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Jos,

 

Een standaard trekhaak is demontabel en wordt in het frame vastgezet dat aan het chassis is gemonteerd, soortgelijk aan onderstaande afbeelding.

31084.jpg

 

 

Wat je denk ik zoekt is een trekhaak die vanaf de aansluiting een stukje naar beneden gaat. Op dit onderdeel monteer je vervolgens een metalen bol waar je de aanhanger vastkoppelt:

 

 

80213_1000.jpg

 

 

 

Een trekhaakframe moet wel te vinden zijn, er is bijvoorbeeld een aanbieder op marktplaats die regelmatig Wagoneers demonteert voor onderdelen.

 

Van de zgn. "Ball mount" kan ik moeilijk zeggen of deze verkrijgbaar zijn in NL. Als het goed is heeft de aansluiting een standaardmaat, nl. 2 inch in doorsnee dus wie weet kun je terecht bij een importeur van USA onderdelen.

 

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat je denk ik zoekt is een trekhaak die vanaf de aansluiting een stukje naar beneden gaat. Op dit onderdeel monteer je vervolgens een metalen bol waar je de aanhanger vastkoppelt:

 

 

80213_1000.jpg

 

Dit kun je kopen (compleet en in diverse hoogtes) bij http://www.tyra.nl/

 

 

 

De trekhaak constructies zoals boven zijn in Nederland niet goedgekeurd, dus max 750 kg.

 

Ligt eraan wat er op zijn kentekenbewijs staat.

Als hier niks op staat, in zijn geval waaschijnlijk een inlegvel, mag er helemaal niks achter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...