Spring naar bijdragen

Nieuwe 2014 Cherokee: Wat Denken Jullie ?


fransdemers
 Share

Recommended Posts

Een vervolg op het thema "Het nieuwe Jeep". Voortborduren op Compass en Grand Cherokee alleen dan met een rare voorkant. De knik in de Jeep grill moet je denk ik in het echt zien. Op de foto's vind ik het een beetje Chinees aandoen. Techniek is grotendeel Fiat. Een voordeel daarvan is dat de import naar Nederland weer rendabel kan zijn. De CO2 heffing zal meevallen.

Toch gaat er niets boven mijn eigen echte Cherokee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Ligt het aan mij, of begint het nieuwe model al wat in te dalen? Ik ben er nog steeds niet kapot van, maar ik weet het eten inmiddels wel binnen te houden. Ik denk dat de keus van Jeep overigens wel de juiste is.... Ondanks dat het model op de Amerikaanse fora neergesabeld wordt, denk ik dat het publiek dat daadwerkelijk de showroom binnen stapt en een hagelnieuwe cherokee besteld, een h

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het begint inderdaad al een beetje te wennen. Hoewel ik de neus het minst geslaagd vind. Beetje nummer 39 met witte lijst...

 

Een iets dikkere knipoog naar de Jeep heritage zou toch mooier zijn geweest, maar inderdaad deze Jeep is niet bedoeld voor"gewone Jeepers". Fiat wil er in 2014 vast meer verkopen dan die 25 Wranglers...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Leuk nieuws!

 

En dat model.. Ach.. Jeep zal toch auto's moeten gaan verkopen. Dan kon je wel eigenwijs bijven roepen dat jet "het origineel" bent en ouderwets vormgegeven automobielen in de showroom zetten, maar dan ga je het niet redden.

Belangrijkste is dat hij in het terrein de concurentie aankan en op de weg ook goed presteert. Met een moderne vormgeving als bonus voor de moderne Jeep koper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

..eerlijk gezegd niks mis mee, maar hoe zwaar is ie en waar zijn de diesels ? wat is de prijs met 4x4, automaat en diesel? als dat een mooie prijs is net onder de premium merken zie ik het nog wel gebeuren, anders niet. Ik zag voor benzineversies al prijzen van 50k voorbij komen. wie heeft nou in vredesnaam tegenwoordig even 50k liggen om aan een auto te besteden, Dan zou ik een jonggebruikte grand van een recente generatie uit duitsland halen. daar staan ze al voor 30k te koop, voor he tverschil in prijs kun je aardig wat jaren wegenbelasting en onderhoud betalen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...