Spring naar bijdragen

6 En 7 April, Jeep Weekeinde Furstenau.


Ab
 Share

Recommended Posts

Hier is hij dan Pelleboer uw weerman, de voorspelling luid als volgt, de vriezer van Niels Kijk tut er de tut hoeft niet mee :lol: , s'nacht een graadje of min 2 en overdag ca 9 graden.

 

Smartlap heeft de ton en hout, en Niels dus de pilsener, goed zo jongens :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wordt nog een heel gehannes om alles mee te krijgen: de jongste gaan voor het eerst mee, zwager met z'n zoontje ook. 2 bezorgde moeders en een zorgzame schoonmoeder kunnen heel wat klaar zetten om mee te nemen. Extra slaapzak, extra extra slaapzak. 32 setjes droge kleren. Oh ja, en ook nog bier en chips. Black Boar hangt nu al op z'n blokken en dan moeten de passagiers er nog in...

 

Lator!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hop, en het is alweer voorbij! We hebben een super weekeinde gehad, met de eerste BBQ van het seizoen. :)

De CJ heeft zich prima gehouden, met de vouwwagen voor het eerst er achter, geen stukken en veilig weer thuis.

 

JCN en alle deelnemers bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch nog Super

Met pech onderweg kapotte turbo slang , Had ik de keuze of terug naar huis of naar de plaats van bestemming.

Gekozen voor plaats van bestemming volgens Albert kon hij wel gemaakt worden.

Willem van Holten heeft voor mij nog alle dealers afgebelt,voor een nieuwe slang en heeft met me nog wat adresjes afgereden,

Waar we toch nog een kleinere slang met wat slangen klemmen hebben weten te bemachtigen .

Met deze de oude slang weert dicht gemaakt waardoor ik toch weer kon rijden en toch weer thuis heb kunnen komen.

Al met al Super gezellig , mooi kampvuur mooi terrein redelijk tot goed weer overdag tegen de avond toch koud.

Iedereen bedankt. en zeker de gene die me geholpen hebben. JCN ,Albert ,Ro ,Ronald,Willem en natuurlijk alle Jeepers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was zeker weer een Top weekend !!

 

En we hebben (met zeer handige jongens) alle Jeeps weer rijdend naar huis gekregen.

Mooi om te zien, dat iedereen van de club klaar staat om elkaar te helpen.   :thumbsup: 

 

 

Alle bedankt voor de gezelligheid !!  B) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was zeker weer een Top weekend !!

 

En we hebben (met zeer handige jongens) alle Jeeps weer rijdend naar huis gekregen.

Mooi om te zien, dat iedereen van de club klaar staat om elkaar te helpen.   :thumbsup: 

 

 

Alle bedankt voor de gezelligheid !!  B) 

was inderdaad een heel gezellig weekend.Nog even het filmpje aan het bekijken van stefan in het water. We hebben het reuze naar ons zin gehad en kijken alweer uit naar het volgende weekend, maar eerst nog de startersdag waar ik (susan) ook ga rijden. Dus jullie zijn alvast gewaarschuwd!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...