Spring naar bijdragen

Stuurbediening Werkend Maken Voor Pioneer Avic F40Bt


Recommended Posts

Hoi allemaal,

 

ik wil de basis radio/cd uitbouwen en de Pioneer F40bt inbouwen in een GC Laredo 3.7V6 uit 2007.

2Dins console en inbouwramen zijn al in bezit. Voor de stuurbediening heb ik de SWi RC interface aangeschaft en lees mij nu in op de aansluiting hiervan. Op www.pac-audio.com verneem ik net dat ik daarnaast ook nog eens de SWi CAN nodig zou hebben....  :angry: !!

 

Om niet tegen nog meer kostbare verrassingen aan te lopen heb ik besloten jullie kennis/ervaring hierbij te betrekken.

 

Is er iemand bekend is met werkend maken van de stuurbediening en een aftermarket (Pioneer) navigatie/radio ? Zo ja, kan ik wat advies krijgen zoals bv het wel of niet noodzakelijk moeten aanbrengen van weerstanden bij de stuurschakelaars ect ect. ?

 

Graag jullie hulp !

 

Alvast bedankt voor jullie moeite.

 

MacSnout

post-11339-0-66394900-1363028467_thumb.p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Jak, dat is ook een mooi topic voor mij. De radio van onze GC (WJ bj 2000) is nml ook overleden denken we en het is lastig een andere te bemachtigen. Dus een harnas voor een alternatieve radio/cd die aan de stuurbediening gekoppeld kan worden is wel handig. Ben benieuwd. Ik heb 'ergens' op dit forum wel iets er over gelezen maar terugvinden is een ander verhaal....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...