Spring naar bijdragen

Bedradings Vraag


Recommended Posts

Een paar weken geleden begonnen de lege Chief op te bouwen en gisteren het blok uit de wagoneer gehaald.

Nu is de draadboom van de wagoneer 72 anders dan die van de Chief 78, ik heb de originele draadboom van de Chief ingebouwd en het blok(360) van de wagoneer (met Hei ontsteking) moet ik daarop aansluiten, veel is dat niet want aan de 360 zit niet veel bedrading.

Ik heb twee stekkers aan het blok die ik niet kwijtkan aan de draadboom van de chief, iemand een idee?

img0865t.th.jpg

img0846ar.th.jpg

img0844zs.th.jpg

img0843h.th.jpg

Ik heb er een afbeelding van de wago bijgedaan, omdat daar de aansluitingen zichtbaar zijn op de firewall

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi

frank

was gisteren laat klaar sorry

 

het blok gebruikt alleen de temp sensor en de olie druk sensor

en natuurlijk de HEI gebruik voor de HEI de dikke rode die is via contact

 je hebt wel nog wat bedrading nodig voor je dynamo is volgens mij zelfde als de wagoneer

 

de rest is troep hoef je niet aan te sluiten gewoon weg knippen

 

rudi

scoob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je rudi, ik ga knippen, als ik alles aan de praat heb.

Hoef jij je echt niet voor te excuseren, werk gaat voor en dan is het gewoon vrijblijvend, want het moet een hobby blijven.

Misschien zaterdag de herkansing als het spul in de Chief gaat?

Tapeindje in het uitlaatspruitstuk heb ik uit kunnen boren en de draad kunnen sparen, dus er kan weer een bout in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een paar weken geleden begonnen de lege Chief op te bouwen en gisteren het blok uit de wagoneer gehaald.

Nu is de draadboom van de wagoneer 72 anders dan die van de Chief 78, ik heb de originele draadboom van de Chief ingebouwd en het blok(360) van de wagoneer (met Hei ontsteking) moet ik daarop aansluiten, veel is dat niet want aan de 360 zit niet veel bedrading.

Ik heb twee stekkers aan het blok die ik niet kwijtkan aan de draadboom van de chief, iemand een idee?

 

 

Ik heb er een afbeelding van de wago bijgedaan, omdat daar de aansluitingen zichtbaar zijn op de firewall

 

Zijn wel erg kleine fotootjes om iets op te vinden. Zijn die connectors niet toevallig van de oude gasinstallatie (tacho-puls en benzineafsluiter)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onder de dezelfde titel, kan ik denk ik de volgende vraag ook wel kwijt,

Boven op het fuse blok zit een hele grote kroonsteen(lijkt me niet origineel) met een dikke rode en een dikke gele draad.

Sinds ik vanmiddag de rode op de pluspool van de accu heb gezet heb ik alle functies weer,

de gele heb ik nog niets mee gedaan is dit massa?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...