Spring naar bijdragen

3 Maart, Jeeptour Limburg


Ab
 Share

Recommended Posts

Zojuist gelezen op je Jeepclub facebook pagina........

 
 

Zondag 3 maart zal door Jeep Club Nederland weer een tour in Limburg gehouden worden. Begin en eindpunt zijn Herber Restaurant oud-Holset.

De route zal voor elke Jeep te rijden zijn, en zal voor ruim 60% bestaan uit onverharde paden. Natuurlijk wordt de dag afgesloten met een heerlijk 3-gangen diner.

Voor meer info en inschrijving zie www.jeepclub.nl
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De OJOC heeft dan ook een rit .... , weer lekker op elkaar afgestemd...

ik vind dat beide jeepclubs beter naar elkaars agenda moeten kijken. behalve rond de feest dagen. dat is een ander verhaal. en dat dagritje van de ojoc was al langer bekend. dan van de jcn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik vind dat beide jeepclubs beter naar elkaars agenda moeten kijken.........

 

En waarom zou dat moeten? Omdat dan al de andere "Not Original Jeep Owners" ook mee kunnen?

 

 

......en dat dagritje van de ojoc was al langer bekend. dan van de jcn

En dus, hebben ze recht op deze datum?

 

 

Lijkt me dat de doelgroep en beleid van beide clubs te ver uit elkaar liggen....... Je hebt nu dus wel keuze!   :D 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

En waarom zou dat moeten? Omdat dan al de andere "Not Original Jeep Owners" ook mee kunnen?

 

 

En dus, hebben ze recht op deze datum?

 

 

Lijkt me dat de doelgroep en beleid van beide clubs te ver uit elkaar liggen....... Je hebt nu dus wel keuze!   :D 

 

Wat is het verschil dan in beleid van beide clubs?? Zijn er geen Jeepers die lid zijn van beide clubs dan?? Mensen die het juist lekker vinden om alleen te touren maar nu idd een keuze moeten maken terwijl ze misschien wel beide touren hadden willen rijden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik lid van beide clubs , en wil ook zo veel mogelijk rijden , heb wel begrepen dat er een bepaalde samenwerking tussen JCN en OJOC gaat komen... Ik heb dit ooit wel eens geprobeerd toen in nog in het bestuur van de OJOC zat , in de tijd van Ruud , een paar keer is me het toen gelukt...

bewerkt door boris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien dat we meegaan.

Eventueel zaterdag er naar toe , hotelletje , lekker eten.

Hebben anderen hier ook zin in ?

Maken we er gelijk een weekend van.

Heb een aanvraag gedaan bij Oud Holset voor 1 nacht ( volgens de site minimaal 2 nachten),

dus dat is even afwachten. Lijkt ons wel leuk om ook al de zaterdag daar of in Belgie/Duitsland te rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...