Spring naar bijdragen

Onderdelen T.b.v. Motor M38A1


Ronvz
 Share

Recommended Posts

Het zal ongetwijfeld dat die bedrijven goede onderdelen kopen maar je moet blijven oppassen. Met name met de New On Stock onderdelen van rubber of waar rubber in verwerkt zit. Dat lijkt allemaal goed en nieuw maar is soms wel 50 jaar oud en verweert heel erg snel. Altijd goed kijken wat je koopt dus.   

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Armyparts4U te Drempt            nog geen ervaring mee

Bram van Buuren                     goede ervaring mee.

Staman Nijverdal                      goede ervaring mee

nekafonline  te Schijndel          goede ervaring mee



 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 years later...

hoi,

 

ik kocht enkele dagen terug U - Bolt beugels om mijn bladvering op te hangen bij armyparts. voor een pakket van 1,5kg vraagt hij 30 euro verzending naar België!! ik stelde een paar vragen via e-mail > geen antwoord. Ook nog steeds niets ontvangen.

 

Ik heb maar een paypal geschil gestart in de hoop op reactie.

 

Mijn vertrouwen in deze verkoper is alvast weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ken de verkoper niet, maar bellen is meestal beter dan @mail en geeft snel duidelijkheid. Het is geen heel groot wereldje en de meesten kunnen niet alleen van de onderdelen rondkomen. Op de paar grote na is het meer een uit de hand gelopen hobby, dus misschien heeft hij het gewoon veel te druk om snel te reageren, geef het een kans voor je het escaleert.

Ik woon zelf vlakbij Jemax en daarom voor het gemak en gewoon vanwege de service, af en toe gewoon binnenvallen voor een bakje koffie bestel ik daar altijd, maar ik weet dat hij een deel van zijn onderdelen bij Staman haalt. Ik weet niet waar je in Belgie woont maar Esch is niet te gek ver weg, 15 minuten van Tilburg, en vanuit Belgie goed te doen om zelf een keer langs te rijden. Even de openingstijden op de site raadplagen of van tevoren even bellen om een afspraak te maken.

bewerkt door PepijnS
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

ik kreeg uiteindelijk antwoord. 

hij reageerde eerst niet omdat hij ze nog moet bestellen? ! ? Terwijl ze wel voorradig op zijn site stonden. 

het is intussen opgelost. Elders gekocht.

 

o ja, 

 

waar ik erg goeie ervaringen mee heb is www.M38a1.nl 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...