Spring naar bijdragen

Wrangler 3.8 V6 Sahara 2007 63.281 Km


Tanghe auto
 Share

Recommended Posts

Goedenavond allemaal,

 

Zojuist heb ik mij aangemeld op dit forum. Ik verkoop een schitterende Jeep Wrangler van een relatie van mij.

Dit zijn auto's voor liefhebbers, dus dan zoek ik die maar op :-)

 

Het betreft echt een schitterende auto. Auto is echt als nieuw, onderhoud t.m 57.750km en allemaal uitgevoerd. Momenteel 63.218 originele km op de teller.

 

Wat willekeurige opties welke aanwezig op de auto:

 

-Mopar voor- (met touwhaken) en achterbumper

-Mopar verstralers

-Warn lier

-Cruise control

-Airco

-Infinity speakers

-Hardtop & softtop beiden erbij geleverd

-Geel kenteken

-17"Black Steel velgen

-Cooper STT banden 

-Dubbel bora uitlaatsysteem

-Centrale vergrendeling + afstandsbediening

-Lederen voorstoelen

-Automaat

-Getint glas

-Auto is 2" verhoogd

-Stuurbekrachtiging

-Airbags

 

Auto is van de 1e eigenaar dus gehele historie is bekend. Betreft zilveren auto.

 

Ik begrijp dat het wat onbeschoft is me aan te melden en direct een auto te koop plaatsen, maar ik zoek bewust de liefhebbers voor deze auto. De vraagprijs is EUR 24.990,- maar hier valt over te onderhandelen. Mocht je eventueel ge

post-11060-0-01364700-1359054445_thumb.j

  • Upvote 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Excuus, is absoluut niet bedoeld om mijn bedrijf te adverteren. Gaat mij erom dat dit een liefhebbersauto is waar ik een juiste eigenaar voor zoek. Daarom ook niet mijn website e.d. erbij gemeld, gaat mij enkel om deze auto.

 

Auto staat op vele sites dus gratis adverteren is er niet bij. Ging mij erom dat wellicht hier iemand specifiek op zoek is naar een dergelijke auto.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

Twijfels van jullie kant kan ik weerleggen, prijs is op korte termijn drastisch verlaagd daar de eigenaar op korte termijn van de auto af wilde.

Kentekenplaten zijn niet origineel, naar ik begreep ook niet voor de keuring bedoeld. Originele platen waren aanwezig.

Tweede eigenaar heeft te maken met aankoop zakelijk en vervolgens in priv

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...