Spring naar bijdragen

Wat Is Jullie Mening?


Jeroen dw
 Share

Recommended Posts

Ik beloof je niets, maar heb hier een 2.5VM klantenauto gehad waarbij de stoter naast de tuimelaar was geschoten. Geen idee hoe het kwam , maar dat was een goedkope reparatie! Het ding was hier door de ANWB gebracht omdat de wegenwacht ook het ergste vreesde.

Verder vind ik het geen toppertje die motor....

Siert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik beloof je niets, maar heb hier een 2.5VM klantenauto gehad waarbij de stoter naast de tuimelaar was geschoten. Geen idee hoe het kwam , maar dat was een goedkope reparatie!

 

Is inderdaad een kwaaltje wat vaker bij deze motor optreedt. Goedkope oplossing: een klein busje op de tuimelaars lassen, dan ben je voor altijd van dat probleem af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zou het wel eens kunnen zijn, verklaart ook waarom het ineens is gebeurd... Ik zag op een vm diesel engine group van yahoo hier een foto van. Ga proberen vanavond tijd vrij te maken om eens te kijken.

Droom van een 4.0l blijft natuurlijk... :whistle:

 

Ik moet eerlijk zijn, de motor heeft mij in 4jaar nog nooit in de steek gelaten tot nu, er staan 202dkm op... En hij heeft al mogen werken in terrein :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kleppen deksel eraf gehaald daarnet, inderdaad 1 stooter die naast de tuimelaar zat. Is het aan te raden om iets op de tuimelaar te lassen? Of gewoon nieuwe stooter er in en klaar? Morgen heb ik al een andere.

 

(gaat al technische kant op, mss niet voor dit deel van het forum excuses)

De stoter is niet het probleem, maar de tuimelaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb op de klanten VM geen beschadiging geconstateerd en dus gewoon de oude stoter terug geplaatst. Dat is inmiddels 4 jaar geleden, kwaal is niet terug gekomen. Ik denk dat het kan , let wel kan, komen door overtoeren, bv bij mis schakelen

Verder kom je goed weg zo! Leuk he, zo,n forum?

Siert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad forum helpt me weer verder! Ik ga toch een stoter vervangen want de oude stond krom.

 

Heb zeker geen overtoeren gemaakt, motor stond zelfs al warm... Als ik ga 4x4 rijden doet hij wel soms toeren hoor (4000 als het moet), nog nooit problemen mee gehad, nu wat mee gaan oppassen misschien.

 

Mijn ervaring met de VM is, duurt even voor hij warm staat maar wanneer dat het geval is, doe ik wat ik wil... Voor de rest, ja hij maakt lawaai :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn ervaring met de VM is, duurt even voor hij warm staat maar wanneer dat het geval is, doe ik wat ik wil... Voor de rest, ja hij maakt lawaai :D

 

diesel kan veel hebben hoor als hij idd maar warm is,

en die lawaai pffff gewoon een goeie audio of open pijp dan hoor je die knikkers niet meer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

drankgebruik van mijn jeep is niet iets dat ik onder ogen wil krijgen

het vermogen is al ruim voldoende

en het geluid ja das gewoon heerlijk met een open pijp

nadeel open pijp je audio moet nog beter

bewerkt door ratteplaag (Dave)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...