M-REX Geplaatst January 15, 2013 Rapporteren Share Geplaatst January 15, 2013 heren ik ben bezig de krukas keringen aan het vervangen het betreft een 3.8 chevy blok tijdens het los halen van oliepomp met lagerkap viel er aan een zijde een onderdeel uit die ik niet kan plaatsen naar mijn mening ontbreek hier nog wat bij alleen alles is netjes in de olie bak gevallen en we kunnen niet er bij vinden kort uit gelegt aan de andere zij de van de pomp zit net zo gat alleen daar zit de pen in voor de pomp en de onstekking op de foto is de tezien om welk onderdeel het gaat aan de slijt sporen tezien hoor hij zo tegen de pomp alleen in het gaat waar hij in hoor zit wel 4 cm hoogte terwel het onderdeel maar 1.5 cm is moet hier nog wat boven zitten bv veer of zo http://img195.imageshack.us/img195/7327/imag0185ly.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
M-REX Geplaatst January 16, 2013 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 16, 2013 naar vele telefoonjes vandaag weet ik waar die moeten zitten en hoe die moet zitten en wat dit onderdeel doet dit is een overdrukventiel en deze zit 3 cm diep in het blok in de olie kanaal alles zit er nu weer in en morgen de olie er op en starten en hopelijk lek hij nergens alle keringen vervangen nu en de olie druk ventiel zit nu ook weer klem in d eolie kanaal waar hij hoort al met al verklaar dit een hoop ik had had onder het rijden 5 tot 7 bar olie druk hij werd geblokeerd dit kosten mijn keringen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ratteplaag (Dave) Geplaatst January 17, 2013 Rapporteren Share Geplaatst January 17, 2013 kijk das mooi hopenlijk zit hij nu weer op 3-4 bar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
M-REX Geplaatst January 17, 2013 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 17, 2013 van avond de olie er op gedaan en starten maar oliedruk bij 1000 toeren 3 bar nu en volgas tussen de 4 en de 5 bar en de meter blijft lekker stabiel wel nog ene lekkage ontdekt oliepeilstokbuis was door gerot bij het steuntje deze er uit gehaalt en weer dicht gelast pfff de buis is aardig dun en zit super dicht op uitlaatspruitstuk dit maar even andere gedaan nu dat probleem ook weer opgelost en zaterdag heerde het blok loop nu een stuk rustiger nieuwe olie en olie filter doet wonderen hahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts