Spring naar bijdragen

Onderdeel Probleem


M-REX
 Share

Recommended Posts

heren

ik ben bezig  de krukas keringen aan het vervangen

het betreft een 3.8 chevy blok

tijdens  het los halen van oliepomp met lagerkap

viel er aan een zijde  een onderdeel uit die ik niet kan plaatsen

naar mijn mening ontbreek hier nog wat bij  alleen  alles is netjes in  de olie bak gevallen en we kunnen niet er bij vinden

 

kort uit gelegt  aan de andere zij de van de pomp zit net zo gat alleen daar zit de pen in voor de pomp en de onstekking

op de foto is  de tezien om welk onderdeel het gaat

aan de slijt sporen tezien hoor hij zo tegen de pomp alleen  in het gaat waar hij in hoor zit wel 4 cm hoogte

terwel het onderdeel maar 1.5 cm is

moet hier  nog wat boven zitten  bv veer  of zo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

naar  vele  telefoonjes  vandaag weet ik waar die moeten zitten en hoe die moet zitten en wat  dit onderdeel  doet

dit is een overdrukventiel   en  deze zit  3 cm diep in het blok in de olie kanaal

alles zit  er nu weer in  en morgen de olie er op en starten  en hopelijk lek hij nergens alle  keringen vervangen nu

en de olie druk ventiel zit nu ook weer klem in d eolie kanaal waar hij hoort

al met al verklaar dit een hoop ik had  had onder het rijden  5 tot 7 bar olie druk hij werd geblokeerd

dit kosten mijn keringen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

van avond  de olie  er op gedaan  en starten maar  oliedruk bij 1000 toeren 3 bar nu en  volgas  tussen de 4  en de 5 bar en  de meter blijft lekker stabiel

wel nog ene lekkage ontdekt oliepeilstokbuis was door gerot bij  het steuntje  deze er uit gehaalt en weer dicht gelast pfff  de buis is aardig dun

en zit super dicht op uitlaatspruitstuk  dit maar even andere   gedaan nu

dat probleem ook weer opgelost

en zaterdag  heerde

het blok loop nu een stuk rustiger nieuwe olie en olie filter doet wonderen hahahahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...