Spring naar bijdragen

23/29 Dec Vrij Rijden Axel


Bleek
 Share

Recommended Posts

img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-38HFSJVS-G.jpg

Foto-HUOSDOLO-G.jpg

Foto-77IAC73H-G.jpg

Foto-WZYKGW87-G.jpg

Foto-W7XISLRL-G.jpg

Foto-7RRJNY3I-G.jpg

Foto-TNYVP4VW-G.jpg

Foto-UUI3W67C-G.jpg

Foto-VCQEBBLW-G.jpg

Foto-J6ADHPOR-G.jpg

Foto-WUMLX8HD-G.jpg

Foto-DJXOXE6U-G.jpg

Foto-CWKHMOGE-G.jpg

Is eigenlijk de verkeerde vijver Patrick maar om je een idee te geven deze ligt er net voor.

Foto-XHDIR46N-G.jpg

En weer terug bij ons op kantoor waar Theo en Rob de boel weer op konden laden en richting huiswaarts vertrokken.

Foto-6AOA8WMW-G.jpg

Nogmaals iedereen bedankt voor deze leuke dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geslaagde dag geweest gisteren, bandjes waarmee we komend seizoen NK-trail gaan rijden kunnen testen, test geslaagd. Verder de hele dag lekker gereden/gemodderd, alleen op de terugweg bij antwerpen wat file gehad.

Rest me alleen nog om iedereen te bedanken, als eerste Rob voor het transport en het aanhoren van mijn gezwets onderweg, Bleek voor de ontvangst en de erwtensoep, Pascal voor de Bossche bollen, en de andere Rob voor het openstellen van het terrein en kantine en voor de koffie!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dan hebben we nu maar de helft van het terrein gehad of kunnen doen. Als het weer wat droger is kunnen we aan de achterkant bij die hellingen komen want dat was nu echt niet te doen daar.

Op het midden stuk liggen ook nog leuke plekken maar daar zijn we ook niet aan toe gekomen.

Kijken wat je bandjes dan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was wederom een leuke dag jammer dat het hier niet van de grond komt en er maar weinig respons op komt.

Theo en Rob leuk dat jullie er waren en richting het Zeeuwse wilden komen.

Nou ... komend jaar zit ik 2 weken met de fam. ik Cadzand. ff in de routeplanner gegooid: meer dan 3 uur rijden (enkele reis).

Ik denk dat je daar al een reden te pakken hebt vanwege de matige respons ... 't Is en blijft een uithoek van NL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat probleem is natuurlijk ook andersom want vaak zijn alle evenementen ook een stuk rijden het is maar net wat je er voor over hebt om legaal nog ergens te mogen spelen.

Je hebt hier een mooi terrein liggen wat door meerdere 4x4 clubs word gebruikt voor hun evenementen.

Natuurlijk komen er veel belgse 4x4 rijders hier naar toe Ab maar soms is het ook leuk dat je mensen van het forum deze kant op trekt.

Zo zijn bv Theo cj 7 en Rob komen rijden afgelopen weekend wat ik harstikke leuk vond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...