Spring naar bijdragen

15 December 2012, Tweede Meeting Full Size Jeep Te Heerde / Zwolle


Marco Fennema
 Share

Recommended Posts

Op 15 december as organiseert Jeep Club Nederland een evenement nabij Zwolle. Er wordt gereden op een motorcrossbaan.
De vraag is aan hun gesteld of wij kosteloos gebruik mogen maken van het parkeerterrein en evt voorwaarden. Ook is de vraag gesteld of de mogelijkheid bestaat eventueel naast hun parcour ook onverhard te rijden.
Eerst wil graag kijken of er animo is voor een 2e meeting nu.

Later peil ik naar interesse voor in het voorjaar bijvoorbeeld een 3e meeting en in de zomer een weekend in Belgie oid.

Dus bij interesse voor 15 dec graag een reactie op dit topic en email naar:

marcofennema@ yahoo.com

Gr,

Marco
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Vandaag is gesproken met JCN welke op haar beurt met de beheerder van het terrein gesproken heeft. Er is voorgesteld om een stuk parkeerterrein voor ons in te richten. Met de verwijzing Full Size Jeep, evt afgekort tot FSJ maken ze borden met waar we kunnen parkeren.

Het parkeren en kijken naar de Jeeps op het off road terrein is gratis. Het parcours is te zwaar om met onze standaard FSJ erop te kunnen. Heb je een geprepareerde Jeep of veel moed dan mag het wel, maar tegen de financieele voorwaarden zoals te lezen op hun forum.

http://jeepclub.nl/

Er kan voor de inwendige mens gezorgd worden, de prijzen die op hun forum staan gelden echter niet voor niet leden, hun leden dragen bij aan een pot waarmee de eetkosten gesponserd worden. Ik moet nog even te horen krijgen wat het dan wel kost maar het menu ziet er goed uit. Overigens is het niet verplicht natuurlijk om deel te nemen aan het eten, gewoon parkeren en het terrein tafereel aanschouwen is natuurlijk ook leuk. Dan is alles kosteloos.

Maar... er moet wel belangstelling zijn. Vooralsnog hebben we 1 geinteresseerde, Cherokeechief / Martijn. Ik hou de lat op 5 Jeeps. J serie, Chiefs en Wagoneers. Ik kom helaas weer met de Huyndai. Dus om wat body te hebben vind ik 5 wagens zo'n beetje het minimum.

Ik bundel even de geinteresseerden, dan kunnen we ons via de website van de JCN inschrijven. Ik geef dan de uitleg door hoe dat te doen.

Ik maak dus even een lijst met geinteresseerden:

Martijn / Cherokee

Marco / Huyndai

ps. Indien er animo is en er interesse is organiseer ik evt medio april een derde meeting en in de zomer bv een weekend. Als je 15 dec komt, zet je naam op dt topic en mail mij op marcofennema@yahoo.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Incl mijzelf heb ik de ondergrens van 5 man, dus wat mij betreft gaan we. Zullen we 12 uur afspreken op hun parkeerterrein ? Ik bel de voorzitter dit weekend dat we komen met 5 wagens. Wel wil ik graag weten of we mee eten, dat moet voor 10 dec doorgegeven zijn.

Gezien het weer vermoed ik dat we in beweging moeten blijven, ik trek mijn kaplaarzen aan en ga lekker genieten van de andere Jeeps in de blubber.

Kunnen jullie aangeven wie er luncht, dan moet je je nl aanmelden op de Jeepclub. Mail mij even of dmv een PM. Van de voorzitter heb ik een uitleg hoe aan te melden.

Als er daarvoor geen belangstelling is dan is dat verder prima, ik zal vragen of er bv een kantine is met kroketjes oid.

Zoals bekend doet mij Jeep het eventjes niet maar ik heb wel zin om weer eens in de ontspanning van het sfeertje van een evenement.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, dit is weer achter de rug.

Dank aan de JCN voor de gastvrije ontvangst van onze woody's en cherokee's. Mooi parkeerterreintje vlakbij de kantine. Koffie met oliebol ging er vlotjes in :thumbsup: Ook was deelname mogelijk aan het buffet. Klasse!

Hierbij een linkje naar "mijn album" met wat plaatjes van de aanwezige FSJ's en een impressie van het "echte gebeuren"'.

Voor de afwezigen: volgende keer (3e FSJ-meeting) gewoon komen; aanrader :P

Last but not least: Marco, bedankt voor je inzet.

Robert

http://www.mijnalbum.nl/Album=BMBFJYTQ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, weer thuis en met mijn voeten tegen de radiator. Toch maar laarzen met zoolverwarming zoeken. Prima dag gehad, leuke sfeer, goede catering en ook voor goed weer was zorg gedragen

Kwamen zelfs nog extra FSJ's. Parkeerplek was prominent voor de kantine gereserveerd. Kortom, was leuk en op naar een volgende aansluiting.

Bij deze de Jeep Club bedankt voor de gastvrijheid, en een postieve eerste kennismaking.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...