Spring naar bijdragen

11 November Jcn Landgraaf


De zandhopper
 Share

Recommended Posts

Ben er ook bij. Maar weet nog niet zeker of het de Wrangler wordt. Heb m'n vader meegevraagd en die vond eigenlijk wel leuk om met de Cherokee (4.0 sport automaat) mee te doen. Dan wordt het wel blauw rijden want die is gewoon helemaal standaard. we kijken zondag even wat het weer heeft gedaan, als het veel heeft geregend toch de Wrangler anders de Cherokee.

Tot zondag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net terug vanuit Limburg een twintig tal proeven mee uitgezet het Terrein is toch weer anders tegenover vorig Jaar,

We mogen nu op meerder plekken komen dus is het ook weer uitdagender .

Zitten zelfs nu wel een zes tot zeven steile hellingen in.

Dus aan het terrein en het weer zal het niet aan liggen om wederom morgen weer een mooie dag van te maken

Dus tot Morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een mooie dag, fantastisch weer, helaas wel een domper en hele vette pech voor onze Marshall van de rode route Wim. Hij reed vlak voor de pauze een aandrijfas kapot en moest uiteindelijk met de trailer naar huis. De laatste foto is vlak voor het moment dat er iets akelig hard knak deed bij zijn Wrangler. We hebben hem daarna uiteraard met vereende krachten uit de benarde situatie gehaald waarbij hij akelig dicht langs een makkelijk afkalvende zandrand stond.

Wim, jammer dat de dag zo moest eindigen voor je, maar in ieder geval heel erg bedankt voor de begeleiding en ik hoop dat het niet te laat wordt voor je thuis bent.

M'n vader was erbij en die heeft het ook erg naar z'n zin gehad, zo goed dat hij ook een keer met z'n Cherokee gaat meerijden.

JCN11-11_001.jpg

JCN11-11_002.jpg

JCN11-11_003.jpg

JCN11-11_004.jpg

JCN11-11_005.jpg

JCN11-11_006.jpg

JCN11-11_007.jpg

JCN11-11_008.jpg

JCN11-11_009.jpg

JCN11-11_010.jpg

JCN11-11_011.jpg

JCN11-11_012.jpg

JCN11-11_013.jpg

JCN11-11_014.jpg

JCN11-11_015.jpg

JCN11-11_016.jpg

JCN11-11_017.jpg

JCN11-11_018.jpg

JCN11-11_019.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat was zeker jammer , We waren net leuk bezig, hadden een mooie groep, het weer was goed, gezellig mensen.

De dag kon niet meer kapot , Alleen helaas mijn auto. Ik heb de ANWB gebeld die hebben mijn auto naar een Depot gebracht

kreeg vervangend vervoer en was om half 7 thuis. Een Plus voor de ANWB.

Ik wil degene nog bedanken die mij hebben geholpen. Jeep Club Nederland is toch een echte club alle leden staan voor elkaar klaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...