Spring naar bijdragen

Bandenmontage


SyBorg
 Share

Recommended Posts

Jeepers,

In Juli dit jaar alu velgen laten stralen en poedercoaten. Plaatje... :D Onlangs via PopGom Coopers STT aangeschaft en montage via Euromaster. Montage om te huilen wat mij betreft. Met een stalen mes de oude gewichten eraf gewrikt, dwars door de coating heen. Op diverse plaatsen de coating aan de binnenkant tot op het aluminium beschadigd. Dat worden dus "bloemkolen" na verloop van tijd. Uiteraard terug geweest, maar reactie was dat beschadigingen niet te voorkomen zijn. Daar geloof ik geen fl... van. :no: Wat is jullie ervaring met montage?

Grtz

Sibo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eeuh, nee Ogdak. Uiteraard zijn de velgen helemaal kaal geweest waarna door de spuiter (Velgenexpert A'dam) m'n oude banden weer zijn gemonteerd. Supernetjes en prima gebalanceerd. De ellende is wat mij betreft met de nieuwe montage bij Euromaster begonnen. Volgens mij toch niet normaal dat je dwars door de coating heen steekt? Enige waar ik benieuwd naar ben of ik nou een beetje zit te z.... en of dat meer voor komt? Sowieso ga ik het zelf wel herstellen (tis de binnenkant dus kan wel...)..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...