Spring naar bijdragen

Nieuwe Rubberen Seals / Weatherstrips Kitten


jorrocooper
 Share

Recommended Posts

Ik vroeg mij af of iemand mij een tip kon geven welke kit ik het beste kan gebruiken om een nieuwe weatherstrip voor mijn deur (oude is totaal vergaan) aan het lakwerk te krijgen. Ik heb al google geraadpleegd en het meest voorkomende wat ik gevonden heb is Sikaflex, alleen dan heb je 20 verschillende soorten.

Weet iemand welke soort ik nodig heb of anders nog een tip? Het moet natuurlijk goed blijven zitten tijdens vorst / regen etc.

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt inderdaad sikaflex gebruiken. Is prima, maar bij de bouwmarkt Gamma ( ik weet niet of die bij jou in de buurt is) kan je voor ongeveer Eur. 10,= een prima montagekit kopen. Is de helft in prijs van sikaflex maar echt prima ( ik spreek uit ervaring) En nee... ik heb geen aandelen in die tent....

succes,

Rob.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij gebruiken in de carrosseriebouw, Sikaflex 252. Dit is een 1K lijmende kit, verkrijgbaar in diverse kleuren, o.a. wit, grijs en zwart.

Blijft goed vastzitten bij vorst, vettigheid, water (hogedrukspuit) en gebruik van diverse zeepsoorten.

Is de montagekit van de gamma wel geschikt voor automotive toepassingen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...