Spring naar bijdragen

Welkom Terug "boris"


EJG
 Share

Recommended Posts

Ik ben gelukkig weer thuis na 20 weken ziekenhuis/revalidatie.

Ik had 20 weken geleden een legionele bacterie opgelopen , waardoor ik een hoge koorts kreeg.

Ik moest meteen naar het ziekenhuis van de huisarts.

Na 1 dag ben ik met politie begeleiding en een IC-truck naar het ziekenenhuis in Rotterdam vervoert.

(ze konden me in tilburg niet meer in leven houden).

De overlevingskans tijdens het transport was 20%

Gelukkig had ik het overleeft en heb 2.5 weken aan de hart-long machine gelegen , om mijn bloed te zuiveren en voorzien van zuurstof. (in coma)

Na dat ik weer wakker was geworden , kan ik mijn rechter wijsvinger bewegen en met mijn ogen knipperen.

Ik kon niet praten omdat er een kanule (pijpje) in mijn keel zat.

Na 2 weken mocht het pijpje eruit en moest toen weer leren drinken , slikken etc.etc.

Nu 20 weken verder heb ik een zgn klapvoet (voet hangt naar beneden) , een arm die niet kan tillen en geen smaak meer.

Ik heb weer leren lopen met brace , de rest is te hopen dat het weer terug komt , is een zenuw kwestie en heeft zijn tijd nodig...

Ben nu weer rustig begonnen met werken ,

Allen bedankt voor de mailtjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thx allen.

@Aart deze keer geen USA voor mij , ik zou over een week of 4 gaan... , en zou ook de Sema en Aapex beurs meepakken in Las Vegas jammer..jammer , mijn conditie laat het nog niet toe helaas.

@Ours Alpin bij het vullen van mijn eigen jacuzzie , de tuinslang zat nog vol met water van het jaar ervoor... (en had lekker in de zon gelegen toen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...