Spring naar bijdragen

Behandelen Mickey Thompson


Recommended Posts

Ik heb een set nieuwe Mickey Thompson velgen voor onder mijn CJ. Deze zijn nog wel helemaal blank (dus zonder coating).

Kan iemand mij vertellen hoe ik ze het best kan behandelen voordat ik de modder in ga? Ik heb namelijk niet zo'n zin om elke keer alles te polijsten :P

Ik dacht zelf aan blanke lak...? Maar ben bang dat dit er ooit deels weer af komt waardoor heel de velgen weer lelijk worden...

Hier een fotootje van de velgen:

img1342vl.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijft altijd een beetje een probleem. Een keer een steentje dat door de laklaag heen gaat en het gaat vrolijk losbladderen, hou je niet tegen. Blanke lak zou ik er inderdaad ook niet zelf opzetten maar laten doen.

Je zou eens kunnen informeren bij Wheelcare in Zeeland (het plaatsje bij Uden, niet de provincie ;-) )

http://www.wheelcare.nl/

Uitstekend adres, heb daar al een paar keer velgen naartoe gebracht voor restauratie, velggaten boren of het naafgaat groter maken. Kan alles en mijnsinziens beter en ook nog goedkoper dan de Velgendokter.

Tip voor als de velgen eenmaal behandeld zijn, WD40 erop. En dit regelmatig blijven doen 1-2 keer in de maand even inspuiten/inwrijven met een doek. Dan veeg je alle vuil ieder keer er zo af, remstof blijft niet plakken en gaat niet invreten, teerzooi van de weg idem. Ben je zo klaar met velgen schoonmaken en oppoetsen en je hoeft geen aggressieve velgenreiniger te gebruiken.

bewerkt door PepijnS
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...