Spring naar bijdragen

Maintenance Lampje


Prenter
 Share

Recommended Posts

he jeeper ,je woont idd dichtbij.

net even het xj forum nogmaals afgespeurd op de nederlandse vertaling en nu een post gevonden van Henk B , 10 okt 2008.

lijkt erop dat het een waarschuwing van de lambda is die iedere 140000 km terug komt voor een preventieve vervanging van de lambda.

maar zolang de auto goed rijdt is ook de lambda goed en ga ik die niet wisselen.

ik ga het accupool advies zeker even proberen morgen.

En anders even langs oosterhout( NB ) om hem bij jeepee-center uit te laten lezen en resetten , maar dit als laatste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het de melding is 'dat het misschien een goed idee zou kunnen zijn om de lambda-sonde eens te vervangen' ( alleen gebaseerd op kilometers/mijlen en niet op feiten ) dan heeft zelf uitlezen geen nut. De melding wordt dan getriggerd door een tellertje, wat je km/miles bij houdt.

Als de lambdateller inderdaad de oorzaak is, heb je oude diagnoseapparatuur nodig om het lampje te resetten.

Bij mij heeft Eucalypta.nl dat gedaan, maar misschien dat jeepee center dit ook kan.

Aan de andere kant kan het nooit kwaad om even te checken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...