Spring naar bijdragen

Stuur Cj7 Van Rechts Naar Links Om Te Zetten?


ElKocho
 Share

Recommended Posts

Hallo luitjes,

Ik ben een verwoed zoeker naar een mooie en betaalbare CJ7-V8, oh ja hij moet nog goed (lees: niet verrot) zijn ook (haha, are n't we all...?). Niets is onmogelijk, toch?

In NL (en belgie) kan je er genoeg vinden, maar daar vraagt men de hoofdprijs voor. Dus heb ik mijn zoektocht al (ook) verlegd naar een 4.2 6-cilinder.

Nu kan ik een pracht van een (verzinkte) CJ7 kopen voor een redelijke prijs (gezien de complete 'vernieuwing' van de CJ), maar het stuur zit rechts! Hoewel ik daar wel mee weg kom, zou ik 'm liever links willen zetten.

Vraag: kan dat? Hoeveel werk? Wie zou evt. (voor een biertje en satehtje) willen en kunnen helpen) ben in het gelukkige bezit van een inpandige garage.

groets

El K.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraag: kan dat? Hoeveel werk?

Ja, het kan. maar wel veel werk.

Pedalen set moet verplaatst, tussenschot aangepast en verstevigd, dashbord en kabelboom aangepast, en je hebt een ander kachelhuis nodig.

Stuurkolom en stang kan hergebruikt worden. Stuurhuis moet vervangen door een links exemplaar, stuurstang van rechts naar links en een extra gat in de rechter knuckle (die zit er meest niet, dus aanpassen of een andere)

En dan ben ik vast nog wat vergeten.......

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...