Spring naar bijdragen

Eigen Posts Editten


Royco
 Share

Recommended Posts

Ligt er een rede of een fout aan ten grondslag dat een eigen post niet bewerkt kan worden achteraf?

Het geeft mijn inziens een hoop 'rommel' en en maakt posts onnodig onbegrijpelijk. als je een nieuwe post moet plaatsen om je fout te corriceren.

Zie het niet echt terug in het "upgrade je account" dat er bewust voor gekozen is....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ligt er een rede of een fout aan ten grondslag dat een eigen post niet bewerkt kan worden achteraf?

Het geeft mijn inziens een hoop 'rommel' en en maakt posts onnodig onbegrijpelijk. als je een nieuwe post moet plaatsen om je fout te corrigeren.

Zie het niet echt terug in het "upgrade je account" dat er bewust voor gekozen is....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ligt er een rede of een fout aan ten grondslag dat een eigen post niet bewerkt kan worden achteraf?

Het geeft mijn inziens een hoop 'rommel' en en maakt posts onnodig onbegrijpelijk. als je een nieuwe post moet plaatsen om je fout te corrigeren.

Zie het niet echt terug in het "upgrade je account" dat er bewust voor gekozen is....

De reden is dat er in het verleden veel postjes werden geedit waardoor een topic volkomen onzinnig leek door reacties op zaken die niet (meer) in de oorspronkelijke postings stonden. Wanneer gereageerd wordt met een quote was de oorspronkelijke tekst nog wel te achterhalen maar bij een reactie zonder quote werd het topic

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Duidelijk JeePee, bedankt voor je antwoord.

Het zou toch mooi zijn als je bijvoorbeeld tot 1 dag, of misschien wel tot 2 uur na je post deze nog mag editten, ik weet niet of dit binnen ip-board mogelijk is, of misschien

wel als future request neer te leggen bij de leverancier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Ours alpin.

In de laatste posts heb je kritiek geuit over dit forum, dat mag. Het forum is geheel gratis maar heeft gewoon een aantal beperkingen die leden met een abonnement niet hebben, dit is niet ongewoon. Door o.a. deze groep leden kan dit forum in de lucht worden gehouden. Ik weet niet wanneer dit ingevoerd is maar het bestaat al een tijdje. Wat EJG zegt... als het een goed idee is, stuur een PM.

We zijn bezig om huidige en nieuwe leden met een abonnement meer voordelen te geven, meer hierover volgt nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar zijn de admins wel eens mee bezig geweest,

Dacht dat dit toen problemen gaf, maar dit is al even geleden.

Overigens kunnen betalende leden wel wijzigen ;)

We zijn al weer een tijd verder dan 'wel eens',

waarschijnlijk zijn we ook diverse (ip-board) forumversie's verder,

we hebben nieuw(ere) admins, misschien is het toch handig om naar te kijken?!

Ik wil best betalen als ik daar een terechte bijdrage mee lever om dit prima forum mee in de de lucht te houden,

maar het moeten betalen om mijn eigen bijdragen (of geswets) te mogen herstellen van fouten heeft mij altijd nog tegengehouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn al weer een tijd verder dan 'wel eens',

waarschijnlijk zijn we ook diverse (ip-board) forumversie's verder,

we hebben nieuw(ere) admins, misschien is het toch handig om naar te kijken?!

Ik wil best betalen als ik daar een terechte bijdrage mee lever om dit prima forum mee in de de lucht te houden,

maar het moeten betalen om mijn eigen bijdragen (of geswets) te mogen herstellen van fouten heeft mij altijd nog tegengehouden.

We zijn inderdaad een tijdje verder.

Nieuwe bazen, nieuwe wetten. Ik denk dat MCX het prima heeft verwoord met de zin :

"We zijn bezig om huidige en nieuwe leden met een abonnement meer voordelen te geven, meer hierover volgt nog"

Geloof me, je betaald alleen maar om het forum draaiend te houden of dat een terechte bijdrage is bepaal je zelf.

Als dat de enige reden is om te betalen, kan je MCX ook een eenmalige donatie doen.

Wacht anders eerst de nieuwe mogelijkheden even af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Toch denk ik dat je wat meer met sponsors zou kunnen doen. Als de bedragen een beetje normaal zijn zijn er vast wel wat bedrijven die bijvoorbeeld een sub-forum willen adopteren. Als het maar niet het censuur-systeem wordt van JK-Forum.com aub, want haak ik af :frusty:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op een ander forum is het mogelijk je post aan te passen totdat er op gereageerd is. Daarmee kan de poster snel fouten corrigeren die pas opvallen NA het klikken van de post knop (wat mij dus net gebeurde, eigenwijze editor) maar niet meer wijzigen als iemand anders gereageerd heeft, en op die manier verwarring en vervuiling beide tegen(kunnen)gaan. sign2cents.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...